Majitelia Terna otvorili Petržalskú tržnicu. Sú v nej trhové hniezda, supermarket aj antikvariát (+fotogaléria)

Foto N – Denisa Čimová

Obchodom Yeme v Bratislave pribudla konkurencia, nová tržnica na najväčšom sídlisku spája trhovú zónu s predajňami potravín a službami.

Ľudia si do tých priestorov zvykli chodiť nakupovať, keď tam bol supermarket Terno. Už vtedy sa si však vyberali z viacerých možností, pretože v blízkosti obchodu stáli predajne silných konkurentov Lidl, Kaufland a Tesco.

Teraz prevádzkovatelia reťazca Terno, ktorý je spájaný so skupinou J&T, supermarket prerobili na Petržalskú tržnicu. Na plochu takmer 5000 metrov štvorcových umiestnili menší supermarket Kraj, trhové zóny, niekoľko špecializovaných predajní s farmárskymi potravinami i drogériou.

Foto – TASR

Očakávajú, že do Petržalskej tržnice prilákajú ľudí, pretože o tom, čo v nej bude, rozhodovali aj obyvatelia tejto mestskej časti. Kým sa do jej prerábky pustili, urobili prieskum, v ktorom sa ľudí pýtali, čo im v lokalite chýba a aké prevádzky či služby by v tržnici potrebovali a privítali.

Ich tržnica by mohla trochu konkurovať projektu Yeme, ktorý tiež stavia na originalite a predaji čerstvých produktov.

Pod tuto značkou už v Bratislave fungujú tri predajne, no v iných lokalitách, než kde stojí Petržalská tržnica.

Prevádzkovatelia novej bratislavskej tržnice rátajú s tým, že ich spádová oblasť je 100-tisíc ľudí, ktorí žijú na najväčšou slovenskom sídlisku. Väčšina z ich sa vie dostať k tržnici autom či autobusom. V dosahu 5 – 10 minút pešo žije podľa nich 5000 – 10 000 ľudí.

Aj na základe toho, čo ľudia očakávajú, pokryli v Petržalskej tržnici tri oblasti, ktoré by zákazníci mohli oceniť.

Prvou je zóna trhu, ktorú vytvárajú najmä stánky umiestnené v uličkách.

Druhou je

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Dennika N.

Pridajte sa k predplatiteľom

Dnes na DenníkN.sk

Najčítanejšie

| |