Denník N

Slovensko nemôže patriť mafii. Pozrite si, kde viseli inzeráty, na ktoré ste sa poskladali, a kto všetko prispel

Foto N – Tomáš Benedikovič

Za takmer 41-tisíc eur, ktorými ste prispeli na bilbordovú kampaň Denníka N, bolo počas apríla a mája vylepených takmer 200 reklamných plôch.

Odkaz Slovensko nemôže patriť mafii! visel na takmer dvesto miestach po celom Slovensku. Na bilbordovú kampaň Denníka N a karikaturistu Martina Shootyho Šútovca prispelo spolu 1532 ľudí a podarilo sa vyzbierať takmer 41-tisíc eur. Zoznam podporovateľov, ktorí spolu s darom uviedli aj svoje meno, si môžete pozrieť na konci článku.

Shooty po vražde Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej nakreslil chápadlo chobotnice, ktoré zviera krvácajúci slovenský znak. „Je to iba obrázok, ktorý som narýchlo načmáral pred uzávierkou, paralyzovaný tou strašnou vecou. Osobne zastávam názor, že bilbordy netreba mať na očiach nikdy. Toto beriem skôr ako gesto, že to nevzdávame,“ povedal Shooty.

Ilustrácia bola počas dvoch mesiacov na ôsmich veľkých bigbordoch, v apríli na 115 menších bilbordoch a na 47 podsvietených plochách v mestách – citylightoch (31 v apríli a 16 v máji). Denníku N s plánovaním kampane pomohla agentúra kanovits media.

Najviac plôch bolo v Bratislave (38), v Dunajskej Strede (26), v Košiciach (16), vo Zvolene (10) a v Banskej Bystrici (9). V Prešove a v Nitre ich bolo 6, v Žiline a v Bardejove 5, v Trenčíne 3.

Shootyho kresbu odmietla vylepiť reklamná spoločnosť Nubium, konkrétny dôvod neuviedla a odkázala iba, že rozhodnutie je na nich.

Galéria reklamných plôch

Komárno

Košice

Košice

Kokava

Domaša

Brezno

Banská Bystrica

Bardejov

Zoznam darcov podľa priezviska:

Zoznam zvyšných darcov:

Vražda Jána Kuciaka

Teraz najčítanejšie