V najväčšom tendri z éry tretej Ficovej vlády vybrali železničiari Kazachov, konkurentov podliezli o 60 miliónov

Na snímke modernizácia trate pri Trenčíne. Ilustračné foto – Tasr

Kazašská firma Integra Construction ponúkla najrýchlejšiu železničnú trať na Slovensku o 60 miliónov eur lacnejšie než partia s Váhostavom.

Železniční manažéri sú už len kúsok od podpisu kontraktu na najväčšiu dopravnú zákazku z éry tretej vlády Roberta Fica s konzorciom pod vedením kazašskej firmy Integra Construction. Má skúsenosti hlavne z domovského Kazachstanu, u nás by mala prebudovať prvú železničnú trať tak, aby po nej mohli vlaky jazdiť aj 200-kilometrovou rýchlosťou.

Plánované práce pri Bratislave sú unikát aj z iných dôvodov. Nič také veľké ako modernizácia trate od Devínskej Novej Vsi na české hranice totiž tretia Ficova vláda v doprave neorganizovala.

Kazachovia v spolupráci s ich dcérskou talianskou firmou Todini núkajú modernizáciu za 217 miliónov eur.

Veľkosťou

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Dennika N.

Pridajte sa k predplatiteľom

Dnes na DenníkN.sk

Najčítanejšie

| |