Denník N

Ako Smer udržal baštu na Považí: primátor platil médiá, získal si lekárov a nechválil sa Smerom

Evolúcia Karola Janasa na bilbordoch: od župných volieb 2009 (vľavo hore) cez komunálne voľby 2010 a 2014 až po dnešok. Foto - FB V. Šnídla
Evolúcia Karola Janasa na bilbordoch: od župných volieb 2009 (vľavo hore) cez komunálne voľby 2010 a 2014 až po dnešok. Foto – FB V. Šnídla

V Považskej Bystrici presvedčivo zvíťazil okresný predseda Smeru. Ostatní kolegovia sa uňho môžu učiť, ako vyhrávať aj v roku 2018.

Na dizajne bilbordov primátora Považskej Bystrice Karola Janasa najlepšie vidieť, ako sa značka Smeru stala toxickou už aj v tradičnej Ficovej bašte. Ešte v župných voľbách 2009 mal Janas s kolegami pri sebe Ficovu tvár.

V komunálnych voľbách 2010 posielal Fico občanom mesta leták, v ktorom im osobne odporúčal voliť Janasa. „Doc. Karola Janasa poznám ako korektného politika a výborného odborníka na verejnú a štátnu správu,“ písal predseda Smeru.

V kampani 2018 už po Ficovi nebolo ani stopy. Na bilbordoch bol Janas sám, chýbalo mu dokonca aj logo Smeru, v ktorom pôsobí ako okresný predseda. Len v spodnej časti bilbordu bolo miniatúrnym písmom uvedené, že objednávateľom reklamy je Smer-SD, Súmračná ulica, Bratislava.

Janas zjavne vedel, čo robí. Cez víkend ho tretíkrát zvolili za primátora, získal suverénnych 60 percent. Štyridsaťtisícová Považská Bystrica sa stala jedným z najväčších miest Slovenska, kde aj nasledujúce štyri roky bude vládnuť funkcionár Smeru.

Považská nie je Humenné

Mesto na strednom Považí môže slúžiť ako inšpirácia ďalším politikom Smeru, ktorí hľadajú recept na to, ako si ešte udržať priazeň ľudí.

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Dennika N.

Prečítajte si knihu od Vladimíra Šnídla: Pravda a lož na Facebooku

Viac

Komunálne voľby 2018

Smer

Teraz najčítanejšie