Denník N

Kampaň sa začala: Harabin sadá do autobusu, Mistrík chce byť slušný, Bugár „náš“ (+hodnotenia vizuálov)

Foto N - Tomáš Benedikovič
Foto N – Tomáš Benedikovič

Kandidáti môžu na kampaň minúť najviac pol milióna eur. Sumou 100-tisíc eur im môžu pomôcť takzvané tretie strany, teda aj stranícke centrály.

Bol to autobus vyrobený v roku 1983, pôvodne pre dopravcu ČSAD Piešťany. Neskôr ho prestavali na obytný autobus, s ktorým v minulosti kampaňovalo Mečiarovo HZDS, posledné roky ho využíval dobročinný spolok Lions Club. Dnes je z neho Harabiňák, volebný autobus sudcu, prezidentského kandidáta Štefana Harabina.

Na históriu Karosy s čerstvým fialovým náterom, kampaňovým logom pripomínajúcim Slovan Bratislava a Harabinovým kampaňovým sloganom „Za Slovensko, tradície a právny štát“ upozornila facebooková stránka Evidencia slovenských dopravcov.

Aj vďaka tomuto autobusu začne byť nielen na bilbordoch pri cestách, ale aj priamo na nich vidno, že na Slovensku začala prezidentská kampaň. Mnohí kandidáti už presviedčajú svojimi vizuálmi a sloganmi. Denník N spolu s odborníkmi štart kampane hodnotili

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Prezidentské voľby 2019

Teraz najčítanejšie