Denník N

Šefčovič to doteraz hral len na priaznivcov Smeru, teraz je z neho už aj konzervatívec

Foto N - Tomáš Benedikovič
Foto N – Tomáš Benedikovič

Kandidát Smeru začal novú časť kampane tlačovkou pod bratislavským Dómom svätého Martina.

Podpredseda Európskej komisie Maroš Šefčovič sa po jednofarebnej kampani snaží oslovovať novú kategóriu voličov. Kým doteraz bola jeho kampaň zameraná predovšetkým na tradičných voličov Smeru, ktorí ho mali posunúť do druhého kola, od dneška sa rozhodol prihovárať aj konzervatívnym voličom.

Tí by mohli mať v druhom kole problém dať hlas Zuzane Čaputovej, ale mohli by mu aj pomôcť sa doň dostať. Šefčovič sa totiž dnes stretol s predstaviteľmi cirkví a schôdzi venoval špeciálny brífing. Zvláštnu tlačovku k téme svojej kampane venoval zatiaľ len podpore seniorov.

„Pre mňa je viera osobne veľmi dôležitá. Pri všetkých dôležitých životných situáciách som v nej vždy našiel oporu,“ povedal Šefčovič po stretnutí na brífingu na Rudnayovom námestí v Bratislave, ktoré je hneď vedľa Dómu svätého Martina.

Vravel tiež, že sa predstaviteľom najväčších cirkví snažil predstaviť ako kandidát na prezidenta. „Všetci sme sa zhodli na tom, že je pre Slovensko veľmi dôležité, aby sme si zachovali zvrchovanosť v etických a kultúrnych otázkach a v rodinnej politike. Pre mňa osobne to znamená podporu tradičnej rodiny, ktorá je podľa mňa základom našej spoločnosti, a takisto som potvrdil, že pod pojmom manželstvo rozumiem manželstvo jedného muža a jednej ženy

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Maroš Šefčovič

Prezidentské voľby 2019

Slovensko

Teraz najčítanejšie