Denník N

Truban: Politickí marketéri chceli Čaputovú dravú, ona sa rozhodla byť autentická

Foto N - Tomáš Benedikovič
Foto N – Tomáš Benedikovič

V povolebnej diskusii Denníka N hodnotili úspech Zuzany Čaputovej jej kolegovia z Progresívneho Slovenska, ako aj lídri opozičných strán Richard Sulík a Igor Matovič.

Ako je možné, že z „neznámej dievčiny“, ako ju nazval predseda SNS Andrej Danko, sa stala líderka v prvom prezidentskom kole? „Stalo sa to, že Zuzana svojou úprimnosťou prebúrala to, ako sa robí politický marketing,“ myslí si podpredseda Progresívneho Slovenska (PS) Michal Truban.

V povolebnej diskusii Denníka N spolu s ďalším podpredsedom PS, Michalom Šimečkom, hovorili o tom, ako kandidátka na prezidentku odmietla odporúčania od politických stratégov, ktorí jej pri vzniku Progresívneho Slovenska radili, že musí byť dravejšia či viac mužská. Priznávajú, že v strane si to spočiatku mysleli tiež.

Záznam diskusie

Politickí marketéri podľa Trubana začínajúcim politikom radia, že sa k citlivým témam nemajú vyjadrovať úprimne, aby niekoho neurazili. „Každým takýmto vyjadrením si

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Dennika N.

Prezidentské voľby 2019

Zuzana Čaputová

Teraz najčítanejšie