O Slovane sa rozhodne v najbližších dňoch, Krajčí opäť osloví Transpetrol
„Spokojnosť bola obojstranná, nie je vylúčené, že prídeme s ponukou na predĺženie spolupráce, ak Slovan zostane KHL,“ reagoval Krajči na fakt, že Slovan prišiel o kľúčového sponzora.
Najneskôr budúci týždeň by malo padnúť konečné rozhodnutie vrcholných orgánov Slovana Bratislava, v ktorej súťaži bude pôsobiť klub v novej sezóne.
Slovan ju strávi buď opäť v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) alebo sa vrátia do domácej Tipsport extraligy. Informovala o tom oficiálna webstránka klubu.
Stále živia nádej na KHL
Podľa nej sú prípravy na novú sezónu 2015/2016 v plnom prúde. Marketingový úsek Slovana spracoval vo viacerých variantoch návrh cien sezónnych a zápasových vstupeniek pre sezónu 2015/16. „Snažili sme sa vypočuť si názory našich verných fanúšikov a zohľadniť v novom návrhu aspoň niektoré z ich pripomienok,“ povedal pre web hcslovan.sk marketingový riaditeľ Slovana Milan Vajda.
„Na druhej strane, príjem zo vstupného tvorí v našom klube veľmi významnú časť rozpočtu a aj vďaka nemu a očakávaným vysokým návštevám môžeme stále živiť nádej na pokračovanie v KHL.“
Transpetrol zrejme oslovia opäť
Slovan chce v novej sezóne zaviesť viacero noviniek v snahe udržať vysokú priemernú návštevnosť domácich zápasov, ponúkne napríklad zľavnenú rodinnú permanentku 1+1 či permanentku TOP10 na najatraktívnejšie zápasy. Manažment zároveň vyhodnocuje zmluvy s reklamnými, produktovými, barterovými a mediálnymi partnermi klubu.
Väčšinu zmlúv uzatvára na jednu sezónu. Tak tomu bolo aj v prípade jedného zo siedmich zlatých partnerov klubu vo vlaňajšom ročníku, ktorý sa rozhodol nepredĺžiť spoluprácu so Slovanom. „Transpetrol bol s nami pri viacerých majstrovských tituloch a ďalších úspešných sezónach. Keďže spokojnosť bola obojstranná, nie je vylúčené, že prídeme s ponukou na predĺženie našej spolupráce v prípade, ak Slovan bude pokračovať v KHL,“ povedal pre klubový web predseda predstavenstva Slovana Maroš Krajči.
Krajči: Vážim si každéhopartnera
„Náš klub si váži každého partnera, od celoročného dodávateľa ovocia pre kabínu až po diamantového reklamného partnera. Aj ich zásluhou sme v Bratislave po tri roky videli najlepšie mužstvá Európy. Akonáhle budeme mať jasné, v ktorej súťaži budeme hrať v novej sezóne, vedenie klubu začne rokovania s tradičnými i novými partnermi o zmluvách na sezónu 2015/16,“ dodal Krajči
Definitívne rozhodnutie akcionárov očakáva tiež športové oddelenie klubu. To má už v tejto chvíli rozpracovaných niekoľko variánt týkajúcich sa obsadenia jednotlivých pozícií v realizačnom tíme vrátane hlavného trénera. Rovnako pracuje na doplnení kádra v závislosti od súťaže, v ktorej sa Slovan predstaví.
Máte pripomienku alebo ste našli chybu? Prosíme, napíšte na [email protected].