Denník N

Lidl ustúpil Matečnej, zväčšil fotky slovenských výrobkov v letákoch

Predajňa Lidl Foto N - Denisa Čimová
Predajňa Lidl Foto N – Denisa Čimová

Ministerstvo pôdohospodárstva v usmernení naznačilo, že výrobky v letákoch by mali mať rovnakú veľkosť. Lidl niekoľko dní na to zväčšil slovenské produkty v letákoch.

V akciovom letáku reťazca Lidl na tento týždeň sú desiatky malých fotografií slovenských výrobkov. Sú menšie než vyobrazenie zahraničných produktov na iných stranách letáku. Na budúci týždeň sa to zmení, v akciovom letáku platnom od pondelka 15. júla totiž diskontný reťazec zväčšil fotografie slovenských potravín.

Na jednu stranu tak vojde menej výrobkov, ale oproti minulosti im Lidl vyčlenil viac strán. Namiesto 42 výrobkov na strane má len 18, namiesto štyroch strán má pre ne sedem strán.

Lidl – starší a nový leták.

Lidl touto zmenou v letáku ustúpil ministerstvu pôdohospodárstva, ktoré vedie Gabriela Matečná (SNS). To totiž vydalo pred týždňom usmernenie k novele zákonu, ktorá upravila aj podobu letákov a stanovila, že v nich musia mať aspoň 50-percentný podiel slovenské potraviny.

Slovenské boli menšie

Keďže zákon neurčil,

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Ekonomika, Slovensko

Teraz najčítanejšie