Denník N

Šéf O2: Načo férovosť? Lebo len to, že ste lacnejší, vám neprinesie úspech

Peter Gažík je generálnym riaditeľom slovenskej divízie mobilného operátora O2 od júna 2015. Foto N - Tomáš Benedikovič
Peter Gažík je generálnym riaditeľom slovenskej divízie mobilného operátora O2 od júna 2015. Foto N – Tomáš Benedikovič

Mobilný operátor O2 Slovakia, ktorý na slovenský trh prišiel ako tretí, už deväť rokov dráždi konkurentov slovom férovosť vo svojom marketingu.

S generálnym riaditeľom Petrom Gažíkom hovoríme nielen o tom, či sa v dnes už veľkej firme nestala z férovosti póza, ale aj:

  • či v biznise za férovosť treba zaplatiť,
  • či je možné mať pre každého vždy rovnakú ponuku,
  •  či O2 nikdy nezneužíva slabosti zákazníkov,
  • či rozmýšľajú aj nad férovosťou dodávateľov
  • a čo si myslieť o Petrovi Kellnerovi.

Sloganom o férovosti si O2 prvý raz pomohlo, keď

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Firmy

Rozhovory

Ekonomika

Teraz najčítanejšie