Denník N

Pellegrini sa podsúva ako „zodpovedná zmena“ už týždne, teraz aj vo videu a na bilbordoch

Nový vizuál Smeru a Petra Pellegriniho. Foto – FB P. Pellegriniho
Nový vizuál Smeru a Petra Pellegriniho. Foto – FB P. Pellegriniho

Volebný líder Smeru vyrukoval s novými bilbordmi a logom „nový Smer“. Vo videu opäť pracuje aj s utečencami.

Vládny Smer odštartoval novú časť svojej predvolebnej kampane. Po prvej sérii bilbordov, na ktorých neboli lídri strany, ale viacgeneračná rodina a slogan „Ochránime sociálny štát“, prišla druhá fáza.

Novým bilbordom dominuje tvár úradujúceho premiéra Petra Pellegriniho, ktorý bol v stredu potvrdený ako líder volebnej kandidátky Smeru. Napriek tomu, že jeho strana s dvojročnou prestávkou vládne už od roku 2006, voličom na pútačoch sľubuje „zodpovednú zmenu“.

Namiesto klasického loga Smeru vizuál v ľavom hornom rohu dopĺňa doteraz nepoužívané logo, nápis „nový Smer“, a „Pellegrini 2020“. V nedeľu Pellegrini zverejnil aj emotívne kampaňové video.

Kráča v ňom tmavou uličkou a hovorí o hrozbách, ktorým Slovensko čelí. Tak ako jeho strana v minulosti opäť pracuje s utečeneckou krízou a kritizuje „spolitizované médiá“. „Slovensko po desaťročiach opäť potrebuje zmenu. Máme však dve možnosti tejto zmeny. Jedna z nich je nezodpovedná a nebezpečná,“ tvrdí v šote.

Premiér si spojenie „zodpovedná zmena“ cielene vpisuje do svojich prejavov už niekoľko týždňov. Táto taktika naznačuje, že Smer sa pred voľbami potrebuje marketingovo aspoň trochu odlíšiť od éry Roberta Fica, aj keď situácia v parlamente či schválená kandidátka strany ukazuje, že politiku Smeru stále určuje predseda.

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Smer

Slovensko

Teraz najčítanejšie