Denník N

Voľby 2023

Smer
22,94 %
PS
17,96 %
Hlas
14,70 %
OĽaNO, ZĽ, KÚ
8,89 %
KDH
6,82 %
SaS
6,32 %
SNS
5,62 %
Republika
4,75 %
Aliancia
4,38 %
Demokrati
2,93 %
Sme rodina
2,21 %
ĽSNS
0,84 %
KSS
0,33 %
Piráti
0,31 %
Modrí
0,26 %
Maďarské fórum
0,11 %
My Slovensko
0,09 %
SOS
0,08 %
Karma
0,08 %
Srdce
0,07 %
Princíp
0,06 %
Vlastenecký blok
0,04 %
Spravodlivosť
0,04 %
SHO
0,04 %
SDKÚ
0,02 %
Aktualizované 8:50
99,98 % spočítaných okrskov
Prejsť na výsledky

Ako vyzerá turné Richarda Müllera na veľkom pódiu a v kultúrnom dome (foto)

Foto N - Tomáš Benedikovič
Foto N – Tomáš Benedikovič

Za tri mesiace vyše tridsať koncertov – to je šnúra, ktorú môže v Česku a na Slovensku urobiť len zopár mien. Keď sa dajú dokopy tri z nich, nemá to veľa šancí dopadnúť zle. A keď ide o tri zaujímavé mená, úspech nie je len komerčný.

Všetko so sebou

„Tak ako? Aj dnes je vypredané?“ vítame sa pri zadnom vchode kultúrneho domu v Žďári nad Sázavou s manažérom Adnanom Hamzičom. „Neviem,“ hovorí s vysvetlením, že českú časť turné Šansóny a iné piesne kúpila veľká promotérska agentúra.

Zažili sme veľký koncert tejto partie v bratislavskej športovej hale a boli sme zvedaví, ako to bude fungovať v Česku, v menšom priestore, zo zákulisia. Porozprávať sa so spevákmi a s muzikantmi, pozorovať celú šou z miest, kde sa bežne diváci nemajú

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Hudba

Kultúra

Teraz najčítanejšie