Denník N

V Správach RTVS Dankove telefonáty len preleteli. Ich šéf vidí za zverejnením kampaň a „skupinku“

Šéf spravodajstva RTVS Vahram Chuguryan. Foto - RTVS
Šéf spravodajstva RTVS Vahram Chuguryan. Foto – RTVS

Telefonáty predsedu parlamentu s Alenou Zsuzsovou vyvolali spor v redakcii spravodajstva RTVS. Vahram Chuguryan na porade varoval kolegov, aby sa nenechali zaťahovať do kampane.

Bol to nepomer. Kým súkromná televízia Markíza venovala telefonátom predsedu parlamentu Andreja Danka s Kočnerovou volavkou Alenou Zsuzsovou trojminútovú reportáž, ktorú zaradila vo večerných Televíznych novinách na druhé miesto, verejnoprávna RTVS sa v utorok večer témou zaoberala podstatne skromnejšie.

V hlavných večerných Správach RTVS o devätnástej priniesla len čítanú správu. Podľa nej si Andrej Danko „údajne“ v roku 2016 trikrát telefonoval s Alenou Zsuzsovou, čo „vraj“ potvrdzujú nahrávky z takzvanej Kočnerovej knižnice. Po správe nasledovala reakcia Dankovho hovorcu. Téma zabrala vo večerných správach televízie asi minútu.

Správa bola zaradená ako tretí príspevok v šiestej minúte vysielania, po informácii o štrajku kamionistov a reportáži o tom, že prezidentka poverila ministra Árpáda Érseka vedením rezortu životného prostredia. V šestnástej minúte sa Danko vo večerných Správach RTVS objavil opäť,  a to vo viac ako dvojminútovom príspevku o jeho ceste do Portugalska.

V redakcii spravodajstva RTVS sa pokrytie Dankovho telefonátu so Zsuzsovou preberalo aj na rannej porade. Šéf spravodajstva Vahram Chuguryan obhajoval reportáž z Portugalska slovami, že nedať tam predsedu parlamentu, „lebo nejaká skupinka

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Médiá

RTVS za Rezníka

Slovensko

Teraz najčítanejšie