Denník N

Absurdity volebných bilbordov za 18 rokov: Ficove holé zadky, kto si fotil rodinu a kam pozerá Danko

Foto – Pavol Demeš
Foto – Pavol Demeš

Ako sa zmenila politická reklama v uliciach za dvadsať rokov: dnes vidíme heslá o „zodpovednej zmene“ či stručné posolstvá ako „hlavu hore“ či „poďme do nich“. Za posledných dvadsať rokov strany experimentovali viac. Napríklad KDH namiesto svojich politikov ukazovala bociana, HZDS levíka, Richard Sulík svoju popísanú hlavu či svoje dieťa a SNS zasa strašila maskovaným mužom.

Bývalý minister medzinárodných vzťahov Pavol Demeš už dvadsať rokov fotografuje volebné bilbordy a nečakané spojenia rôznych plagátov a posolstiev.

Fotografie bilbordov Demeš vystavuje v bratislavskej Galérii Umelka do nedele 9. februára denne od 12:00 do 18:00, výstava má názov Volebné metabillboardy.

2002: Fico je majster poriadok, Rusko sľúbil nekradnúť

Smer 2002, holé zadky, nová generácia a poriadok. Foto – Pavol Demeš

SDKÚ 2002, v hlavnej úlohe NATO a EÚ, Dzurinda, Martináková, Kukan, Šimko a Mikloš. Foto – Pavol Demeš

Smer v roku 2002 kritizoval kradnutie, v pozadí už vtedy aj Coca-Cola. Foto – Pavol Demeš

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Voľby 2020

Slovensko

Teraz najčítanejšie