Na víťazstvo zla stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, opakoval Kiska v kampani. Urobil dosť on?
Profil kampane strany Za ľudí: prečo strana, ktorú komentátori istý čas označovali za premiérsku, ide do finále kampane s podporou okolo 8 – 9 percent? A čo s tým urobia videá z Popradu?
Administrátori recesistickej stránky Zomri dostali v pondelok 10. februára fotografiu od Michala Božíka, psychológa a stoštyridsaťosmičky kandidátky strany Za ľudí. Zachytávala, ako sa exprezident a predseda strany Za ľudí Andrej Kiska zabáva na jednom z vtipov zverejnených na tejto stránke.
Zomri si uťahovalo z finálneho kampaňového videa Kiskovej strany, v ktorom s kolegami v žltých straníckych vetrovkách odvalia padnutý strom, ktorý im bráni v ceste na vrchol.
Administrátori stránky reagovali na fotografiu komentárom: „Veľmi nás teší, že sa pánovi prezidentovi naše vtipy páčia, chceli by sme mu však pripomenúť, že za dva a pol týždňa sú voľby a mohol by sa namiesto zad.bávania v kancelárii vybrať do nejakej televíznej diskusie, kde by spoločne so svojimi opozičnými kolegami vymazal červených komunistických parazitov a pohrobkov nacizmu z politického života.“
Video: Finálny kampaňový šot strany Za ľudí
Kiskovi ešte v roku 2015 dôverovalo vyše 70 percent občanov Slovenska. Celkom prirodzene sa očakávalo, že exprezident vstupom do straníckej politiky môže prekresliť politickú mapu v krajine a ašpirovať na budúceho premiéra.
No s tým, ako sa blížil termín volieb, bolo zrejmé, že Kiskova strana