Kampaň ĽSNS: zelené tričká a dvojkríž lákajú, na kotlebovcov si ľudia zvykli
Kampaň ĽSNS patrila k najintenzívnejším, ku koncu ponúkli voličom aj náhľad do súkromia.
„Prestaňte sa báť!“ prihovára sa z bilbordov tvár Mariana Kotlebu s výzvou voliť Ľudovú stranu Naše Slovensko (ĽSNS). Kotlebovci sľubujú, že „urobia poriadok“, zrušia protiruské sankcie či „zabránia invázii imigrantov, násilníkov a znásilňovačov“.
Pred pár rokmi ešte platilo, že ľudia sa Kotlebu a jeho prívržencov v uniformách kráčajúcimi s fakľami v rukách boja. Potom začalo platiť skôr to, že sa tí, ktorých oslovila Kotlebova rétorika, báli k nemu verejne priznať.
Ako vyzerali mítingy
Pred voľbami v roku 2020 už situácia vyzerá úplne inak – kotlebovci trochu zjemnili svoju stále hrubú rétoriku, uniformy s gardistickým krížom vymenili za saká s kresťanským krížom. Výroky o „neprispôsobivých asociáloch“ či „buzerantoch“ už nikoho neprekvapujú, ľudia si na mužov v zelených tričkách v uliciach miest a obcí postupne zvykli a nehanbia sa k nim hlásiť.
Sú tu s nami a v prieskumoch verejnej mienky sa dlhodobo