Anketu k novému mostu využil minister na self-promo. Blamáž s názvom Španielsky most odvrátil na poslednú chvíľu
Doležal odfiltroval zjavné vtipy, ako bol Most kapitána Danka či Most Híd. Do facebookovej ankety však pustil názov odkazujúci na konzorcium stavebných firiem, ktorý nakoniec radšej diskvalifikoval.
Ministrovi dopravy Andrejovi Doležalovi zo Sme rodina nestačilo, že pravdepodobne to bude on, kto budúci rok prestrihne pásku na šiestom bratislavskom moste cez Dunaj. Rozhodol sa, že osobne zaštíti aj anketu, z ktorej mal vzísť jeho názov.
Hlasovania o názvoch nových mostov nie sú na Slovensku výnimočné, týmto spôsobom sa napokon pred pätnástimi rokmi vyberal aj názov mosta Apollo. Súčasná anketa je však špecifická tým, že o víťaznom návrhu dá hlasovať len pod nedávno založeným facebookovým profilom ministra Doležala.
Hlasovanie sa však napokon zvrtlo inak, než minister plánoval. Vďaka recesistom i falošným profilom mal do finále postúpiť názov Španielsky most, čomu Doležal na poslednú chvíľu radšej zabránil.
Prečo španielsky?
Tento názov je zjavnou narážkou na