Remišová prosí ľudí, aby si pozreli na YouTube eurofondové spoty, inak za ne budeme vracať peniaze
Spoty objednané Rašim musia mať 100-tisíc videní, zatiaľ majú len pár stoviek. Mali hlavu a pätu a sú úplne okej, vraví o scenároch spotov filmár Maroš Šlapeta z firmy Punkchart films, ktorá je ich autorom.
Keď si štát objednáva reklamu, môže to vyzerať aj takto: zvučka ohlasuje Správy z budúcnosti s Ľudovítom, na obrazovke sa objaví moderátor a ozrejmuje, aká divákov čaká budúcnosť.
„Ako bude vyzerať Slovensko v roku 2024?“ pýta sa muž so šedinami. „Minimálne by sme mohli mať menej behačiek po úradoch a menej papierovačiek. To je jeden z hlavných cieľov úradu podpredsedu vlády pre informatizáciu. A presne o týchto plánoch si povieme viac.“
Moderátor, ktorého hrá herec Peter Kadlečík, prezradí, že nás čaká bezpapierový štát, vzápätí prichádza pokus o vtip a ubezpečenie, že toaletný papier nám zostane. „Ale zbavíme