Bezplatná inzercia na podporu očkovania v Denníku N – otázky a odpovede
Denník N tento rok poskytne pre kampane na podporu očkovania zdarma reklamný priestor v hodnote 300-tisíc eur. K dispozícii dá priestor v tlačenom denníku aj na webe. Inzertný priestor bude k dispozícii pre vybrané oficiálne aj súkromné iniciatívy propagujúce očkovanie proti koronavírusu.
Na aký účel vyčlení Denník N bezplatný inzertný priestor?
Denník N chce zvýšiť záujem obyvateľov Slovenska o očkovanie proti koronavírusu a zvýšiť ich informovanosť o tejto téme tým, že poskytne inzertný priestor kampaniam, ktoré majú za cieľ motivovať ľudí k očkovaniu a prinášať korektné a presné informácie o vakcinácii.
Aký priestor poskytujete?
Partnerom ponúkame inzertný priestor oddelený od redakčného obsahu – inzeráty v tlačenom Denníku N a v Magazíne N a bannerovú inzerciu na webe (web Denníka N navštívilo v januári podľa oficiálneho auditu 1,8 milióna ľudí). Súhrnne poskytneme v priebehu roka 2021 priestor v cene 300 000 eur podľa aktuálne platných cenníkových cien.
Súčasťou kampane nebudú PR články a Denník N takisto v prípade tejto rovnako ako v prípade všetkých ostatných inzertných kampaní neposkytuje priestor v rámci redakčných textov; zadávateľ kampane nebude mať možnosť ovplyvniť, ako bude téma spracovávaná redakciou.
Aké subjekty sa môžu uchádzať?
Inzertný priestor sme pripravení poskytnúť štátu, verejným inštitúciám vrátane samospráv, neziskovým organizáciám a občianskym iniciatívam. Priestor neslúži na propagáciu výrobkov, služieb, firiem, politikov či politických strán.
Kto nesie zodpovednosť za obsah kampane?
K priestoru budeme pristupovať ako ku tradičnému inzertnému priestoru – zodpovednosť za obsah teda nesie partnerský subjekt, a to pokiaľ ide o obsah aj o usporiadanie autorských a osobnostných práv.
Čo treba urobiť, ak sa chcem uchádzať o priestor so svojou kampaňou?
Pošlite do 21. februára 2021 na adresu [email protected] vašu prihlášku, ktorá bude obsahovať tieto informácie:
- kto kampaň organizuje/zastrešuje
- či máte záujem o printovú kampaň, online alebo oboje (preferujeme kampane, ktoré nie sú zamerané len na online)
- ukážky vizuálov kampane
- časový plán kampane – kedy sa má začať, prípadne či bude mať v priebehu roku 2021 viaceré fázy (v takom prípade uviesť aj stručný opis alebo náčrty vizuálov)
- či máte možnosť sami upraviť vizuály podľa technických požiadaviek Denníka N (na konkrétne online alebo printové formáty)
- akékoľvek ďalšie relevantné informácie ku kampani a k jej autorom
Dokedy a podľa čoho vyberie Denník N subjekty, ktorých kampane použije?
Vybrané subjekty oslovíme najneskôr do 15. marca 2021. Preferujeme spoluprácu s menším počtom subjektov, ktorých kampane budú zobrazované aj v iných médiách a ktoré kampaň nepripravujú jednorazovo, ale predpokladajú aj aktualizáciu vizuálov a prípadne posolstva podľa potreby počas celého roku 2021. Autori kampane musia byť zároveň schopní dodať podklady podľa technických požiadaviek Denníka N.
Kto a ako rozhodne o tom, ktoré kampane podporíte?
Rozhodnutie o tom, ktoré kampane budú podporené a v akom rozsahu, patrí výlučne Denníku N a vydavateľstvu N Press, s. r. o. O tom, ktoré kampane podporíme, budeme verejne informovať najneskôr 15. marca 2021. Následne uzatvoríme s úspešnými subjektmi zmluvu, ktorá upraví podmienky spolupráce vrátane načasovania a rozsahu kampane.
Budú mať partneri akékoľvek záväzky voči Denníku N?
Denník N si vyhradzuje právo verejne informovať o úspešných uchádzačoch a realizácii kampane. Ďalej žiadame partnerov, aby prevzali zodpovednosť za kampaň, ako je to opísané vyššie. Inak nežiadame nič.
Aký bude harmonogram uverejňovania inzercie?
Zadávateľ môže navrhnúť optimálny harmonogram; konečné rozhodnutie o rozsahu a presnom načasovaní kampane urobí Denník N.
Kto bude kontaktná osoba pre tender?
V prípade záujmu kontaktujte, prosím, riaditeľa obchodu Denníka N Tomáša Kálmána: [email protected].
Máte pripomienku alebo ste našli chybu? Prosíme, napíšte na [email protected].