Denník N

Všetky očkovacie kampane boli rovnaké, tak si PR agentúra vymyslela falošné pohrebníctvo

Ilustračné foto – Unsplash/Joshua Hoehne
Ilustračné foto – Unsplash/Joshua Hoehne

Píše Derek Hawkins, článok zverejňujeme so súhlasom The Washington Post

Zvedavé pohľady sledovali čiernu dodávku, ako krúži okolo štadióna amerického futbalu v Charlotte počas zápasu miestnej Caroliny Panthers.

„Nedajte sa zaočkovať,“ svietil nápis na vozidle. Biely nápis dopĺňal názov a webstránka pohrebného ústavu, nechýbalo ani telefónne číslo.

Išlo o premyslenú a nezvyčajnú reklamnú kampaň na podporu očkovania proti koronavírusu. Oceňovali ju nielen miestni zdravotníci, ale s úspechom sa stretla aj medzi užívateľmi sociálnych sietí, po tom, čo sa zábery šírili najmä na Twitteri.

Viacerí odborníci na očkovacie kampane si však neboli istí, či takáto okázalá kampaň dokáže zasiahnuť svoju cieľovú skupinu.

Vlna covidu priniesla vlnu reklám

Webová adresa neexistujúcej pohrebnej služby Wilmore Funeral Home návštevníkov presmerovala na stránku, kde bola akurát jednoduchá správa: „Zaočkujte sa teraz. Ak nie, čoskoro sa

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Koronavírus

Očkovanie proti koronavírusu

Svet

Teraz najčítanejšie