Denník N

Viac francúzštiny a menej stereotypov. Tretia séria Emily v Paríži mohla byť najlepšia, no záver pripomínal telenovelu

Foto - Netflix
Foto – Netflix

Recenzia obsahuje spoilery

Ak ste sa pred sviatkami presúvali na opačný koniec Slovenska vlakom, mohli ste si všimnúť, že viacerí cestujúci si niekoľkohodinovú jazdu krátili sledovaním nových epizód Emily v Paríži. Seriál je povestný svojím ideálnym načasovaním – v októbri 2020 poslúžil ako únik z covidovej reality a teraz sa z neho druhýkrát po sebe stala alternatíva k opozeraným vianočným rozprávkam.

Scenárista Darren Star po skúsenostiach s ikonickými projektmi Sex v meste či Beverly Hills, 90210 už pozná presný recept, ako pritiahnuť divákov k romantickému seriálu s prvkami drámy a komédie. Herecké obsadenie s aspoň kúskom vzájomnej chémie, très chic móda a panoramatické zábery na najkrajšie časti mesta sú niektoré z ingrediencií.

Medzi ďalšie podstatné kroky však patrí udržanie si sledovanosti. Po decembrovej premiére síce Emily v Paríži opäť vystrelila na prvé miesto v seriálových trendoch na Netflixe, no dôvodom je skôr „mesto lásky“ než hlavná postava.

Lily Collins, známa z filmov Love, Rosie či Mank, sa dokáže s Emily sčasti stotožniť – pre obe sú vzťahy a práca rovnako dôležité. Tento balans však narúša

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Mladí

Seriály

Kultúra

Teraz najčítanejšie