Viac francúzštiny a menej stereotypov. Tretia séria Emily v Paríži mohla byť najlepšia, no záver pripomínal telenovelu

Recenzia obsahuje spoilery
Ak ste sa pred sviatkami presúvali na opačný koniec Slovenska vlakom, mohli ste si všimnúť, že viacerí cestujúci si niekoľkohodinovú jazdu krátili sledovaním nových epizód Emily v Paríži. Seriál je povestný svojím ideálnym načasovaním – v októbri 2020 poslúžil ako únik z covidovej reality a teraz sa z neho druhýkrát po sebe stala alternatíva k opozeraným vianočným rozprávkam.
Scenárista Darren Star po skúsenostiach s ikonickými projektmi Sex v meste či Beverly Hills, 90210 už pozná presný recept, ako pritiahnuť divákov k romantickému seriálu s prvkami drámy a komédie. Herecké obsadenie s aspoň kúskom vzájomnej chémie, très chic móda a panoramatické zábery na najkrajšie časti mesta sú niektoré z ingrediencií.
Medzi ďalšie podstatné kroky však patrí udržanie si sledovanosti. Po decembrovej premiére síce Emily v Paríži opäť vystrelila na prvé miesto v seriálových trendoch na Netflixe, no dôvodom je skôr „mesto lásky“ než hlavná postava.
Lily Collins, známa z filmov Love, Rosie či Mank, sa dokáže s Emily sčasti stotožniť – pre obe sú vzťahy a práca rovnako dôležité. Tento balans však narúša