Denník N

Strany hľadajú slogan, ktorým trafia náladu voličov. Po „konci chaosu“ od Smeru to PS skúša s „normálnosťou“

Prvý vizuál kampane PS. Foto N - Tomáš Benedikovič
Prvý vizuál kampane PS. Foto N – Tomáš Benedikovič

Progresívci vyšli s vizuálmi, ktoré majú pomôcť tomu, aby sa predseda Michal Šimečka stal známejším. Ako o „normálnej strane“ už dlhšie o svojom hnutí hovoria lídri Sme rodina.

Pol roka pred termínom predčasných volieb, ktoré sa budú konať 30. septembra, je už aj v uliciach slovenských miest zrejmé, že volebná kampaň sa pomaly rozbieha.

Popri bilbordoch OĽaNO, SNS, KDH či Smeru v pondelok svoje nové vizuály predstavilo aj Progresívne Slovensko, ktoré sa v prieskumoch straníckych preferencií umiestňuje na treťom mieste.

Na plagátoch je predseda hnutia Michal Šimečka a slogan, ktorý PS použilo už v niektorých príspevkoch na Facebooku minulý týždeň: „Dá sa to, normálne a odborne.“

Na slove „normálne“ je zaujímavé, že ho už dlhšie používajú aj politici Sme rodina. „Čokoľvek sa dialo v tomto štáte, snažili sme sa byť normálni,“ vravel Boris Kollár v relácii Na hrane televízie Joj minulý týždeň. „Sme normálna strana a neurážame svojich oponentov,“ zdôrazňoval minister Milan Krajniak pred časom v rozhovore pre Denník N.

Politické strany sa vo svojich sloganoch snažia priblížiť tomu, ako by mohol vyzerať dopyt voličov pred voľbami. Zdá sa, že viaceré sa budú snažiť vymedziť voči hektickým rokom dosluhujúcej vlády. Teda sľubovať istoty, stabilitu a normálnejší, čiže menej dramatický výkon politiky.

Bilbord Smeru. Foto N – Tomáš Benedikovič

Prečo hovoria o „normálnosti“

Najjednoznačnejšie sa témy, ktorú stranám nepochybne ukazujú aj ich vlastné prieskumy, chopil Smer. Robert Fico

Tento článok je exkluzívnym obsahom pre predplatiteľov Denníka N.

Hlas

OĽaNO

Progresívne Slovensko

Sme rodina

Smer

SNS

Voľby 2023

Slovensko

Teraz najčítanejšie