Stovkami bilbordov chce preraziť novovznikajúca strana. Jej zakladateľ tvrdí, že všetko zaplatí sám

Vzniká nová strana Dobrý deň, Slovensko, zameriava sa na demokratických voličov a štartuje veľkou kampaňou. Jej zakladateľom je podnikateľ z Michaloviec, ktorý odmieta, že triešti hlasy. Kedysi bol v strane Juraja Miškova, ktorá veľa nedosiahla, jej hlasy prepadli.
Do boja o voličov sa necelých päť mesiacov pred voľbami zapája aj novovznikajúca strana Dobrý deň, Slovensko, ktorá v týchto dňoch spustila masívnu kampaň. Ľudí láka na heslo: „Slušnosť, odbornosť a tolerancia? Dobrý nápad!“
Zakladateľ strany podnikateľ Ján Šubák povedal, že majú v uliciach po celej krajine stovky bilbordov a asi 50 megabordov. Neprezradil, koľko ich predvolebná kampaň vyjde, no tvrdí, že všetko platí iba on sám.
„Zatiaľ som nenašiel nejakého dobrodinca, ktorý by mi s tým pomohol. Ale ani ho nehľadám.“ Vraví, že finančné skupiny ani oligarchovia za ním nie sú. Sumu, ktorú sa na stranu rozhodol minúť, Šubák odmieta uviesť. „To by som sa asi potom rozviedol, keby som toto povedal.“
V minulosti