Denník N

Prelepujú bilbordy, ktoré útočia na Alianciu za rodinu

Reklama napádajúca Alianciu za rodinu vydržala na tomto bilborde v Košiciach len chvíľu. Foto - Archív
Reklama napádajúca Alianciu za rodinu vydržala na tomto bilborde v Košiciach len chvíľu. Foto – Archív

Kampaň s vulgárnym odkazom pre organizátorov referenda o rodine je podľa bilbordovej firmy v rozpore s dobrými mravmi. Zmluvu stornovali.

Nápisy „JBM Alianciu za RDN“ vydržali na niektorých bilbordoch len niečo vyše dňa. Agentúra Bigmedia, vlastník reklamných plôch, na ktorých sa kampaň objavila, dnes začala reklamu prelepovať.

„Túto reklamnú kampaň objednal náš klient pod názvom, ktorý nekorešpondoval s vylepeným vizuálom,“ vysvetľuje Ivan Akimov z Bigmedie. „Keďže sa naša spoločnosť od takéhoto spôsobu komunikácie dištancuje, pristúpili sme k stornovaniu objednávky a zaslepeniu tejto kampane. Zároveň sme podnikli opatrenia, aby sa v budúcnosti podobná situácia nezopakovala.“

Podľa Dominika Smreka, ktorý je jedným z organizátorov antikampane, si ju zadávali pod názvom „7.2. ostaneme doma“. Dovedna si podľa neho zaplatili asi sto podobných bilbordov po celom Slovensku, Bigmedia však hovorí len o šiestich plochách s týmto odkazom.

„Bigmedia nie je jediným vlastníkom reklamných plôch, ostatné firmy bilbordy neprelepujú,“ tvrdí Smrek. Kde majú reklamy stále visieť, ale neprezradil.

Reklamu podľa neho platí skupina podnikateľov, ktorí chcú zostať v anonymite. Na internete sa predávajú aj tričká s rovnakým nápisom ako na bilbordoch.

strhnuty_bilbord2

Teraz najčítanejšie