Farmafirmy priznali vyše 15 miliónov eur na marketing
Výdavky farmaceutických spoločností na propagáciu klesli medziročne približne o pätinu.
Členské spoločnosti Asociácie inovatívneho farmaceutického priemyslu vynaložili minulý rok na marketing, propagáciu a nepeňažné plnenie pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti viac ako 15,659 milióna eur. Vyplýva to z údajov, ktoré 26 firiem odoslalo ministerstvu zdravotníctva, tak ako im to ukladá zákon o liekoch a zdravotníckych pomôckach.
Výdavky farmaceutických spoločností klesli približne o 21 percent, pri minuloročnom zverejňovaní dosiahla spoločná suma 25 členov viac ako 20 miliónov eur. Pokles výdavkov bude podľa výkonnej riaditeľky asociácie Kataríny Slezákovej pokračovať, pretože farmaceutický priemysel svoje výdavky v tomto smere znižuje globálne.
Máte pripomienku alebo ste našli chybu? Prosíme, napíšte na [email protected].