Denník N

Bez bilbordov, len osobné stretnutia, blogy a twitter

Komunálne voľby budú začiatkom novembra 2018, je najvyšší čas pustiť sa do práce. Moja kampaň bude bez bilbordov. Mám v pláne sa s vami aktívne stretávať, budem využívať blogy a twitter.

Financovanie mojej kampane bude transparentné. Žiadni developeri, žiadne politické strany.

Transparentný účet

Budem kandidovať ako nezávislá a moju nezávislosť si môžete overiť aj na mojom transparentnom účte, ktorý som si zriadia minulý týždeň. Všetky peniaze, ktoré naň prídu, budú použité na kampaň a vy uvidíte s kým robím, čo robím a koľko to stojí.

Kampaň

Tá bude postavená na osobnom kontakte s vami. Nebudem mať bilbordy, ani volebné noviny, a ani drahé reklamné predmety.

Blogy a twitter

O svojich aktivitách, názoroch a volebnej kampani vás budem informovať hlavne svojimi blogmi na Denníku N a na sociálnej sieti Twitter. Verím, že si moje myšlienky prečítate, a že sa dozviem aj vaše názory.

Ľudia okolo mňa

Moja predstava je, že vám postupne predstavím odborníkov, s ktorými chcem viesť Lamač inou cestou ako je to teraz. Ešte pred voľbami budete poznať mená ľudí, ktorý by mohli viesť úrad, pracovať v odborných komisiách a ktorí by mohli kandidovať do zastupiteľstva ako poslankyne a poslanci. Ľudí, ktorí majú okrem svojej odbornosti aj pozitívne povahové vlastnosti.

Lamač je mestská časť, kde žijem celý svoj život. Som presvedčená, že môže vyzerať lepšie. A že potrebuje zmenu. Je najvyšší čas.

Teraz najčítanejšie

Gabriela Bizoňová

Študovala som na Ekonomickej univerzite, pracujem na Ministerstve životného prostredia a venujem čas zlepšovaniu života okolo seba, najmä v bratislavskom Lamači. Verím v silu ženy a súhlasím s Margaret Thatcher: “Pokiaľ chcete, aby sa niečo povedalo, požiadajte muža. Pokiaľ chcete, aby sa niečo urobilo, požiadajte ženu.” Všímam si, že ženy na rôznych pozíciách či funkciách zvládnu viac - zameriavajú sa totiž na efektivitu svojej práce, lebo vedia, že ešte musia stihnúť aj navariť, či ísť pre deti do školy.