Denník N

Už aj naša rozhodkyňa odletela do Pchjongčchangu

S Nikoletou Celárovou som sa zoznámila ešte pred rokmi na Ministerstve životného prostredia, kde obe pracujeme. Dnes som ju odviezla na letisko do Viedne. Je jednou z desiatich hlavných rozhodkýň ženskej časti hokejového turnaja na olympiáde a ja som na ňu nesmierne hrdá.

  1. Vo Vancouveri 2010 bola členkou slovenskej ženskej hokejovej reprezentácie a dnes ide na olympiádu opäť ako rozhodkyňa vo „svojom“ športe. To sa málokomu podarí! Pamätám si ako sme ju ešte ako hokejistku za Slovan chodili povzbudzovať s deťmi na štadión. Najstarší syn hrával hokej, ja som mala tričko z Vancouveru na sebe a ona ma oslovila a dali sme sa do reči. Odvtedy ja ju podporujem a ona mňa. Spolu sme sa navzájom sťahovali, montovali nábytok, vŕtali čo bolo treba, či farbili si vlasy.

Nika vychováva malého syna a aktívne sama pracovala na tom, aby sa stala rozhodkyňou. Urobila si rozhodcovský kurz a neskôr iniciatívne aj kurz na medzinárodnú rozhodkyňu, kde chodila miesto dovoleniek.

V Lamači žije už niekoľko rokov, čomu sa veľmi teším. Všetci, ktorí poctivo pracujú na tom, aby dosiahli svoj sen, sú pre mňa veľkou inšpiráciou. Myslím, že práve takýmto skúseným a poctivým ľuďom je najvyšší čas dať viac priestoru na realizáciu aj v Lamači a pri rozhodovaní o živote v mestskej časti. Potom sa nám tu určite bude žiť lepšie.

Ak sa vám môj blog páči, pokojne ho zdieľajte. Mňa nájdete na twitteri.

Teraz najčítanejšie

Gabriela Bizoňová

Študovala som na Ekonomickej univerzite, pracujem na Ministerstve životného prostredia a venujem čas zlepšovaniu života okolo seba, najmä v bratislavskom Lamači. Verím v silu ženy a súhlasím s Margaret Thatcher: “Pokiaľ chcete, aby sa niečo povedalo, požiadajte muža. Pokiaľ chcete, aby sa niečo urobilo, požiadajte ženu.” Všímam si, že ženy na rôznych pozíciách či funkciách zvládnu viac - zameriavajú sa totiž na efektivitu svojej práce, lebo vedia, že ešte musia stihnúť aj navariť, či ísť pre deti do školy.