Denník N

Vracia sa cenzúra opozície ako v 90-tych rokoch?

Opozícia v novinách, na ktorých chod sa skladajú všetci obyvatelia Lamača, nemá podľa ich šéfredaktora miesto. Aspoň to vyplýva z vyjadrenia, ktoré mi poslal ako reakciu na môj článok, v ktorom píšem o predaji pozemkov Pente.

Len minulý rok Transparency International Slovensko vydala prvú analýzu obsahu mestských novín, resp. periodík samospráv – a podľa očakávania výsledky potvrdili, že väčšina z nich funguje ako propaganda a informujú neobjektívne. V týchto dňoch to potvrdzujú aj noviny bratislavskej mestskej časti Lamač. Napriek tomu, že tam mám ako poslankyňa Lamača pravidelný stĺpček, a nemajú problém uverejniť, ak píšem o organizovaní vianočnej burzy, pokiaľ ide o kritiku samosprávy či starostu, na stole máme problém, viď. odpoveď zodpovedného redaktora Erika Madera:

„Článok, ktorý si mi poslala nepôjde do časopisu. Unisono s ním nesúhlasili členovia redakčnej rady a ja sa k tomuto nesúhlasu pripájam. Nechcem v časopise články, ktoré budú šíriť vzájomné antipatie, neznášanlivosť a budú útočiť na druhých. Nechcem z časopisu priestor na nevyberavý predvolebný boj.“

Pýtate sa kto je v redakčnej rade? Miestni poslanci Andrej Kovačič, Júlia Ondrišová, Radoslav Olekšák a šéfredaktor Erik Mader.

Má snáď náš starosta Peter Šramko, podpredseda KDH v Bratislave problém informovať ľudí o predaji pozemkov Pente?

Ak sa vám môj blog páčil, pokojne ho zdieľajte. Viac o mojich názoroch sa dozviete aj na mojom twitteri.

Teraz najčítanejšie

Gabriela Bizoňová

Študovala som na Ekonomickej univerzite, pracujem na Ministerstve životného prostredia a venujem čas zlepšovaniu života okolo seba, najmä v bratislavskom Lamači. Verím v silu ženy a súhlasím s Margaret Thatcher: “Pokiaľ chcete, aby sa niečo povedalo, požiadajte muža. Pokiaľ chcete, aby sa niečo urobilo, požiadajte ženu.” Všímam si, že ženy na rôznych pozíciách či funkciách zvládnu viac - zameriavajú sa totiž na efektivitu svojej práce, lebo vedia, že ešte musia stihnúť aj navariť, či ísť pre deti do školy.