Denník N

Včera pred úradom vlády

Celkovo ma zaráža panika politikov. Vyrábali z nás idiotov, čo chcú hádzať dlažobné kocky a roxormi si vybavovať účty a vešať na kandelábre. Vraj sme chuligáni, násilníci a neviem čo. Je mi ľúto, že sa k tejto propagande pridal aj Richard Sulik z SaS.

Neviem, či Fico ešte naberie odvahu vystúpiť na verejnosti, ale pravdepodobne áno, tento človek asi nemá v sebe niečo ľudské, ako svedomie a morálka , to je mu cudzie. Je to niečo, ako Mečiar. Ani tomu to nedopálilo , čo spáchal, že dal zavraždiť človeka a dokonca sa mu to prepieklo. Žije si v honosnej vile a pasuje sa do role otca národa, pritom je len obyčajný sprostý arogantný zlodej, darebák a vrah. Zakladateľ slovenskej  mafiánskej oligarchie. Tej oligarchie, ktorá rozkradla majetok Slovenska a dnes drží Fica nad vodou. Sú to ľudia bez nejakých morálnych škrupúľ idú za mocou a peniazmi a neváhajú využiť čokoľvek. Preto musel umrieť Ján Kuciak, Martina Kušnírová aj Robert Remiáš a František Gaulieder a možno aj Ernest Valko a asi aj kopec iných. Dúfam že Ficovi sa to neprepečie a skončí v kriminále. Dúfam že nie v honosnom paláci s ochrankou, ako Mečiar.

Dnes fakt nestačí odstúpenie Kaliňáka a nestačí ani odstúpenie Fica. Ani nejaká rekonštrukcia Smeru. Jednoznačne predčasné voľby

Bol som pred úradom vlády aj prvý krát aj druhý krát a pôjdem koľko krát bude potrebné, kým sa z úradu vlády nestane úrad vlády, pretože momentálne je to sídlo korupcie a nepotrebuje ani rekonštrukciu, ale potrebujeme vládu novú. Dal som výzvu na facebookovu stránku strany Spolu  výzvu, poďme pred úrad vlády po oficiálnom stretnutí a ozdobme ho plagátmi  a požiadavkami ja som osobne ich tam včera dal 7 ale obojstranných, čiže 14. Na facebooku Spolu mi príspevok zmazali a napadli ma že som nedemokratický a neviem aký.

Celkovo ma zaráža panika politikov. Vyrábali z nás idiotov, čo chcú hádzať dlažobné kocky, roxormi si vybavovať účty a vešať na kandelábre. Vraj sme chuligáni, násilníci a neviem čo. Je mi ľúto, že sa k tejto propagande pridal aj Richard Sulik z SaS.

Na prvom oficiálnom mítingu na námestí slobody padlo Fico tuším jeden krát aj to len okrajovo, ľudia stala sa vražda nevinných popravili mafiáni a vinníkov treba pomenovať.  Skupine označenej médiami ako chuligáni vrátané mňa starého 58 ročného chuligána tento sametový nežný míting nestačil a išli sme pred úrad vlády. A zakričali sme si. Vtedy nás odsúdili skoro všetky média. Pár ľudí tam zatriaslo bránou, no a čo, nikto ju nechcel vyvaliť,  aspoň súdruh Fico dostal prvý krát poriadny strach. Pritom tie isté heslá, ktoré sme vtedy skandovali teda 90 percent z nich sa včera skandovalo na námestí SNP, keď si precitáte môj prvý článok a v ňom je aj video, iste mi dáte za pravdu, to celkom poteší že sa ujalo to čo kričali pred tým chuligáni,  no nie. V 89 som absolvoval všetky mítingy, bol som sametový dnes sa na mne Fico rehoce s babkami demokratkami. Cha cha , čo si vyštrngali.

Včera sme išli na úrad vlády napriek výzvam našich troch ústavných činiteľov aby sa na  úrad vlády nešlo, pri hlavnej bráne úradu vlády zavesil dva pútače sprava úrad korupcie. Zľava že Mečiar a Fico sú vrahovia a Remiáš a Kuciak su ich obete, myslite že sú v nejakých novinách , ani náhodou.  Moderátor z TV JOJ to moderoval takto, zišlo sa tu niekoľko desiatok nespokojných ľudí, pritom tam bolo minimálne niekoľko stoviek skôr okolo tisíc, takto neobjektívne sa informovalo za totality. A trvám na tom že aj Mečiar aj Fico sú vrahovia, to že ich nezabili priamo, to je fakt, ale boli zavraždení v dôsledku ich činnosti, možno tie vraždy aj priamo objednali to sa už asi nedozvieme.

Začal som na svoje články upozorňovať a vo svojich príspevkoch som nabádal ľudí aby si precitali moje články , aby šli na demonštrácie. V Sme mi zablokovali diskusie, podobne v Aktualitách aj Novom čase. Zo Sme som dostal list , že to sa nesmie a že porušujem tým pravidlá diskusie. Áno porušujem aj to som porušil že sa nesmie isť pred úrad vlády ale blokovali ma hlavne média, ktoré vlastní skupina ktorej názov je akoby odvodený od Pentagonu na Dolných Honoch. Jediný ktorý ma nechal na pokoji a nenapadol je DenníkN a ďakujem mu. Ľudia len štrnganie, kľúčikmi a pripínanie odznakov  a pálenie sviečok za obete nestačí aj keď sú to pekné gestá. Treba nové voľby a vinníkov potrestať a treba vymeniť aj skorumpovaných úradníkov a sudcov.

Teraz najčítanejšie