Denník N

Ja tento štýl politiky dnešných vládnych dní nenávidím

Tunel - cesta politiky strany Smer
Tunel – cesta politiky strany Smer

Na konci dňa bude vždy niekto do parlamentu zvolený. Aj keby prišiel na celom Slovensku voliť len jeden jediný občan, práve jeho výber rozhodne o tom, kto zasadne v 150 člennom parlamente. A tak to aj v roku 2016 dopadlo.

Nakoniec bude vždy niekto zvolený. Boli zvolení, aby si dnes urobili srandu z celého Slovenska.

Ja tento štýl politiky dnešných vládnych dní nenávidím!

Preto som do politiky vliezol, preto chcem zas kandidovať do parlamentu, preto sa podieľam na zdravotníckej politike SaS. Aby si oni nemohli robiť srandu zo Slovenska. Aby som sa mohol svojmu synovi a dcére pozrieť do očí. Preto sa podieľam v tíme SaS pre zdravotníctvo na tvorbe transparentnej a zrozumiteľnej reformy.

Len taká politika je dobrá, kde priemerný stredoškolák vie, ako funguje jeho vlastný  štát. V ktorom rozumie, čo sa to udialo a dokáže predvídať budúce udalosti z minulých slov a činov svojich vlastných politikov, ktorým on zveril dočasne správu svojej krajiny.

Prvá iterácia k normálnosti po porážke režimu strany Smer+SNS+Most, po porážke ich spoločného režimu nebude ani ľavicová ani pravicová voľba. Bude to obyčajný návrat k otvorenej liberálnej demokracii. Bude to návrat k službe politikov vo vládnych funkciách občanom svojho štátu.

Sme demokratická krajina a správne je jediným nástrojom porážky tohoto hlúpeho mečiarizmu 2.0 výber v demokratických voľbách. Režim strany Smer tvrdí, že vás práve predo mnou dnes zachránil. A zachraňovať vás chce ešte 1 rok a 338 dní. Toľko je do termínu riadnych volieb.

Ešte 1 rok a 338 dní nových a nových vrstiev kentusu?

Jedinou reformou, reformou vo všetkých oblastiach vrátane môjho zdravotníctva, bude otvorenosť, zjednodušovanie, sprehľadnenie a vyliatie tých vedier kentusu čo sa tam dnes váľa.

Roky vám hovorím, hľadajme charakterných. Lebo len charakterný človek vás nepodvedie len pre to, že zafúkal vietor. Postaví sa tvárou k vám a všetky tiene vašich pochybností ostanú ležať za ním.

Toto je moja republika a chcel by som na Slovenku s vami žiť.

Uvidíme sa zajtra, teda v piatok 16. 3. 2018 17:00 na Václavskom námestí v Prahe.

Pokojne sa mi prihovorte, to mi introverti oceníme. Moju šedivú hlavu v dave len tak ľahko neprehliadnete.

Autor je členom SaS a členom zdravotníckeho tímu SaS. 

Viac jeho politických textov na jeho politickom webe www.politik.pilnik.sk. Ak chcete sledovať aj ďalšie jeho politické vyjadrenia, staňte sa fanúšikom jeho facebookovej stránky.



Teraz najčítanejšie