Denník N

Vážený pán premiér,

viem o Vás, že máte dobré vzťahy s developermi a že ste bojovník proti korupcii na každej spoločenskej a politickej úrovni. Preto sa na Vás obraciam týmto verejným listom.

V nedeľu som si pozrela reláciu o 5 minút 12 a rozhodla som sa Vás požiadať o láskavosť. Odhalila som korupčné správanie nášho starostu, ktorý chcel predať pozemky Pente za veľmi neštandardných podmienok. O pozemky dnes bojuje jedna naša dôchodkyňa a súdy ešte nerozhodli, či sú tieto pozemky jej alebo mestské. Aj napriek tomu chce náš starosta tieto pozemky opakovane predávať. Všetko podstatné som už zariadila ja ešte v roku 2016. Pri odhalení tohto skutku som spolupracovala s Národnou kriminálnou agentúrou a keďže dôkazy sú zabezpečené, od Vás chcem len jedno.

Zavolajte ministrovi vnútra pánovi Druckerovi a ministrovi spravodlivosti pánovi Gálovi, aby túto kauzu nezametali pod koberec tak, ako ich predchodcovia počas predchádzajúcich mesiacov. Určite Vám to nezaberie veľa času a získate tak všetci traja moju úctu a rešpekt. Chcem veriť, že to, čo od vás všetkých troch počúvame, myslíte aj vážne.

Ďakujem.

Gabriela Bizoňová

poslankyňa Mestskej časti Bratislava – Lamač

Ak sa vám môj blog páčil, pokojne ho zdieľajte. Viac o mojich názoroch sa dozviete aj na mojom twitteri.

Teraz najčítanejšie

Gabriela Bizoňová

Študovala som na Ekonomickej univerzite, pracujem na Ministerstve životného prostredia a venujem čas zlepšovaniu života okolo seba, najmä v bratislavskom Lamači. Verím v silu ženy a súhlasím s Margaret Thatcher: “Pokiaľ chcete, aby sa niečo povedalo, požiadajte muža. Pokiaľ chcete, aby sa niečo urobilo, požiadajte ženu.” Všímam si, že ženy na rôznych pozíciách či funkciách zvládnu viac - zameriavajú sa totiž na efektivitu svojej práce, lebo vedia, že ešte musia stihnúť aj navariť, či ísť pre deti do školy.