Denník N

Kotlebov šéfkuchár z Karlovky

Nie je už určite žiadne ucho a samozrejme to nie je jeho pravé meno. Hoci sa volá dosť podobne – Milan Gluch. Vo svojej profesii je možno dobrý, ale má aj iné záujmy. Páči sa mu heslo Waffen SS, kapela Krátky proces, neoslavuje 8. máj, zdraví sa „hajla“ a volí Kotlebovu stranu.

Má 45 rokov, problémy s pravopisom, neuznáva interpunkčné znamienka, býva v Petržalke a na Facebooku má profil Milan Ucho.

Je evidentné, kto má jeho sympatie. Podľa neho Kotleba: „Aspom nic neslubuje a s ciernou vetsinou treba spravit poriadok.“

V deň volieb v marci 2016 napísal: „Kdo ma zdravy rozum pochopi mam to za sebou verny sebe svorne napred!“ A jeden z jeho priateľov dodal: „Ja uz som bol… Marianovi drzim palce. Dufam ze bude prekvapko a dostane sa do parlamentu.“ Prekvapko bolo a Marian a jeho kameraden sa do parlamentu dostali.

K téme sa ešte vráti aj na druhý deň: „Ked pocuvam vyjadrenia politikov po volbach tak preto ze som volil kotlebu tak na slovensko nepatrim a som extremista fasista proislamista a chcu mi vziat cest hrdost a nazor a robko chce uz teraz predcasne volby som hrdy na to ze som sam sebou verny sebe svorne napred!

O dva dni ho rozhorčí neprijatie Kotlebu prezidentom: „Vecsia hamba ako fico je umna skoro prezident kiska ktorý sa odmietol stretnúť s kotlebom v tom prípade všetci co sme volili kotlebu nepatrime sem nech si americky zidobolsevyk uvedomi ze ho volili aj ľudia ako som ja a 250 000 kotlebovcov a žije z našich dani predcasne voľby ano a kotleba bude natom lepšie

Nuž, Milan Gluch sa v tomto prípade opakovane mýli. Prezident Andrej Kiska nie je „americky zidobolsevyk,“ ale Slovák z Popradu. Nežije z našich daní, práve naopak. Žije zo svojho a svoj prezidentský plat rozdáva tým, ktorí sú na tom horšie ako ostatní. Na svoje rozhodnutie má právo a tiež podstatne silnejší mandát ako Kotleba, lebo v druhom kole prezidentských volieb mu svoje hlasy odovzdalo 1 307 065 občanov, zatiaľ čo Kotlebovej strane dalo svoj hlas 209 779 voličov a Marian Kotleba získal 156 334 preferenčných hlasov. Je to na naše pomery síce slušný výsledok, ale v porovnaní s prezidentom príliš neobstojí. A prečo sa prezident odmietol stretnúť s Kotlebom? Zrejme preto, že Kotlebu a množstvo jeho straníkov a voličov, podobne ako Milana Glucha, nadchýnajú podobné veci ako napríklad heslo Waffen SS: „Moja česť je vernosť,“ alebo: „Môžu ma pripraviť ovsetko ale vernost a česť je iba moja hajla!

Koniec 2. svetovej vojny nevnímajú ako víťazstvo nad fašizmom, ale ako deň smútku a porážky ich favoritov: „Dnes mi veje na baraku cierna zastava hajla“ a „Krásny biely deň mrzi ma len jedno ze sme rusou v 45 nechali vyhrať

A výročie SNP si pripomínajú takto.

Zato 14. marec, výročie vzniku bábkového vojnového Slovenského štátu, ktorý vznikol z vôle a na základe diktátu Hitlera, je pre nich sviatok ako sa patrí: „Hrda slovac zajtra zdvihnime pravice s carovnym mokom a uctime si 14.3 ako sa patrí verny sebe svorne hrdo napred hajla!“ Aj: „Všetkým prajem pekný biely deň 14.3.

Ale aj Milan Gluch, rovnako ako spústa ľudí jeho sorty, napodiv obdivuje aj Vladimíra Putina a jeho režim. Pre mňa je zaujímavé, že im to vôbec nepripadá ako totálne protirečenie. A tak jeden rok napíše: „Do analu s amerikou chvála putinovy…“ a „Putin je kral!“ O rok neskôr zdieľa článok z primitívneho dezinformačného webu o Putinovej pripravenosti poraziť Iluminátov a zabrániť 3. svetovej vojne.

Aby vzápätí bez rozpakov zdieľal „fóriky“o svojom tradičnejšom obľúbencovi.

Na ktorého samozrejme nemôže zabudnúť ani pri Vianočných či novoročných vinšoch: „…všetko dobre biely nový rok!“ .

„Ada“ si s kamarátmi pripomenú aj inokedy a neváhajú k tomu zneužiť aj malé dieťa: „Malý ado co vyriesi merkelovej problem v deťoch je budúcnosť to je vodca!

Poteší ho označenie klimatizácie na palubnej doske auta: „SuperBkrasne označenie klimi na palubovke…

Aj kadečo iné. Okrem iného aj taký zapaľovač…

Má svoje obľúbené tričká. Napríklad „Ucho 88“ či „Skrewdriver.“ Alebo značku Eighty Eight.

Aj obľúbené pózy a kostýmy.

K uniforme zvyčajne patrí zbraň, a tak Milan Gluch usilovne trénuje a zháňa k zbrani potrebné príslušenstvo. Napríklad „…puzdro na pistol a doklady…

Milan Gluch má rád aj hudbu. Samozrejme nie hocijakú. Páči sa mu napríklad takáto. Od neonacistickej skupiny Division Germania.

Alebo od Iana Stuarta Donaldsona, ikony nazirocku.

Najradšej má však domácu neonacistickú kapelu Krátky proces.

Aj rôzne veci s ňou spojené. Napríklad víno či tričko

Aj frontmana skupiny Krátky proces, Rastislava Rogela a posedenia s ním a s kamarátmi.

Či gitaristu skupiny, Karla Pruknera.

Aj posedenia s ďalšími, Máriom Adamovičom, Renkom Szuscom, či Mirom Adamovom v Rogelovskom Saratove.

Pred záverom ešte jeden Gluchov obľúbený „vtip.“ Vraj: „Staré ale dobre odpadavam stale“ Znie takto: „Tati, jaké je nejčastější židovské jméno? Synku, Židi mají čísla.“ Po holokauste a šiestich milónoch zavraždených skutočne mimoriadne vtipné, pán kuchár.

Niečo o trampotách s televíziou, kde: „Mozem prepinat kanali na tv smotanka sami cigan neger zid…

Jeden odkaz pre NAKA: „Pre nový útvar NAKA pre boj proti extremizmu žijem v extreme raz som hore raz dole aj to extrém nech ma zavru

A posledný Gluchov odkaz orbi et urbi, mestu a svetu: „Ja milan ucho gluch hrdý slovan potomok keltov sa dnes rozhodol suplovat eu osn nato a hľadá dobrovolnikov ktorý si budú brániť svoje rodiny zem názor hrdosť a presvedcenie ze mi sme tu doma je.em našu skorumpovanu vládu a brusel je hamba ze nasi rodicia co celý život pracovali majú hovno a zivoria vláda nas klame a kupuje gulas pera a baloniky je.em eu zidov a ameriku naša zem naše zákony a hrdosť branme si svoje!

A niečo na zapitie pachuti z Gluchovej virtuálnej ponuky.

 

Teraz najčítanejšie

Ján Benčík

Nakoľko mi nie sú ľahostajné pomery na Slovensku, píšem na webe Denníka N blogy o tom, čo považujem za nebezpečné. Píšem o konšpirátoroch, kremeľských trolloch, pravicových aj ľavicových antiliberálnych extrémistoch. Niektorí ľudia ma za to majú úprimne radi, iní ma rovnako úprimne nenávidia. A niektorí sa mi dokonca vyhrážajú. Beriem to ako niečo, čo súvisí s tým, čo robím.