Denník N

Keď stavajú zlodeji

Na hradnom kopci stavajú zlodeji a barbari.

Barbari preto, lebo ničia pamiatky z rímskeho obdobia. To je už preukázané. Niektoré rímske stavby sú už nenávratne odbágrované. A aby to bolo potvrdené oficiálne, interpeloval som Ministra kultúry SR v tejto veci a žiadal som ho o jednoslovnú odpoveď na túto otázku. Žiadne omáčky pre blbých. Požiadal som o jednoznačnú odpoveď: boli alebo neboli odbágrované? V prípade záujmu pozrite si interpeláciu a počkajme na oficiálnu odpoveď ministra.

A prečo zlodeji? Pozrite si tento obrázok, je to v jednoduchosti popísané.

gggggg
V tejto veci som interpeloval premiéra R.Fica. Som zvedavý, či umožní urobiť nezávislý porovnávajúci znalecký posudok primeranosti ceny za dielo a oprávnenosti nákladov.

Ak nedá, kryje zlodejov.

V našej krajine sa kradne obludným spôsobom a najväčší zlodeji sa stávajú ctihodnými občanmi. Ak ukradneš kukuricu, si zlodej. Ak ukradneš miliardu, si ctihodný občan a hviezda večierkov.

Teraz najčítanejšie