Denník N

Šikanovanie a klamanie zo strany policajtky práp. Emília Zaťková

Obvodné oddelenie Policajného zboru Bratislava Ružinov – Západ Mojmírova 20, 827 49 Bratislava

Je 3.11.2016, zazvonil mi mobil, číslo ktoré sa mi zobrazilo na displeji mi nič nehovorí, dvíham teda mobil. Na druhej strane je policajtka  Emília Zaťková, overuje si moje meno a priezvisko, po mojom potvrdení ma predvoláva na výsluch, využívam svoje právo a oznamujem jej aby ma predvolala písomne, tak sa aj stalo. Na predvolaní bol uvedený dátum 30.11.2016. Nakoľko som mal dňa 22.11.2016 nepríjemnú skúsenosť s jej kolegyňou Monikou Horvathovou ktorá sa neunúvala včas mi oznámiť  že sa výsluch 22.11.2016 nekoná (o tejto podivnej policajtke napíšem v samostatnom blogu), som po tomto incidente pre istotu zavolal Emílii Zaťkovej a požiadal ju o potvrdenie pôvodného termínu, ten mi ústne potvrdila. 30.11.2016 som sa teda dostavil na výsluch, Emília Zaťková mi na moje prekvapenie oznámila že ma v danej veci nebude ona vypočúvať, no bude ma vypočúvať jej kolegyňa Monika Horvathová (mimochodom táto policajtka sa mi 18.01.2017 na výsluchu vyhrážala, ale o tom bude ďalší samostatný blog), to som odmietol nakoľko ma Monika Horvathová nechcela vypočuť vo veci podania vysvetlenia ale v trestnej veci, to som odmietol a trval aby ma riadne písomne predvolala. Emílii Zaťkovej som oznámil aby spravila to čo je jej povinnosťou… nechápavo na mňa čumela ako teľa na nové vráta. Háčik je v tom že v predvolaní je oznam o pokute 1650 EUR ak sa na výsluch nedostavím. Emília Zaťková až po mojom upozornení vypísala predvolanie kde uviedla že som sa dostavil, trval som na doplnení aj na uvedení dôvodu prečo ma nemôže v danej veci vypočuť. z jej vyjadrenia som zistil že dňa 11.11.2016  spis odstúpila. Na moju otázku že prečo ma o tejto skutočnosti neinformovala telefonicky sa len vykrúcala, veď posúďte sami   AUDIO

Podal som na Emíliu Zaťkovú oznámenie o protiprávnom konaní, porušovaní etického kódexu príslušníka Policajného zboru

Na moje prekvapenie, dostal som z Krajského riaditeľstva PZ výzvu na spolupráci na základe môjho oznámenia.

Vyjadrenie ktoré som následne obdržal je len obyčajný výsmech resp tu platí VRANA VRANE OKO NEVYKOLE.

 

Podľa vyjadrenia je všetko v poriadku a Emília Zaťková nemá povinnosť ma o tom telefonicky, resp písomne informovať že ma nebude vypočúvať vo veci podania vysvetlenia.

 

AKÝ PÁN, TAKÝ KRÁM.

Teraz najčítanejšie