Denník N

Motivácia, základ úspechu

„Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy sa nevzdávajte.“ Presne takto začnem písať tento článok. To čo robíte, čo cítite, všetko je zrkadlom vášho vonkajšieho sveta.  A ak chcete skutočnú zmenu vo Vašom živote, treba sa prestať  vyhovárať a začať robiť všetko inak. V prvom rade, inak myslieť. A ako povedal známy politik Abraham Lincoln  „To, že niekto dosiahne nejaký úspech, je len dôkazom pre všetkých, že ostatní ho môžu dosiahnuť tiež.“ A o to sa pokúsim aj ja.

Mnoho ľudí sa pýta otázku na čo sme tu? Aký je zmysel života? Na toto odpovedať neviem, ale viem, že každý z nás tu má nejaké poslanie. Možno práve mojím poslaním bolo, začať motivovať ľudí a ukázať im zmysel života.

Ja sama som dlhú dobu hľadala zmysel života. A počas tejto cesty som si prešla mnohými prekážkami a nástrahami. No taktiež som si uvedomila mnoho vecí. Možno že práve teraz i vy čelíte nejakým prekážkam. Hovoríte si ,,život nie je spravodlivý“ ale ako to môžete vedieť? Skúsili ste prejsť životom druhých? Každého z nás čakajú v živote nástrahy. Život je jedná veľká cesta. A predsa neexistuje taká, ktorá by nemala ďalšie bočné ulice. Práve teraz stojíte priamo na rázcestí a čaká vás ťažké rozhodnutie. Máte možnosť vybrať si z troch ciest. Vyberiete si cestu vpravo alebo vľavo. No taktiež máte možnosť vrátiť sa cestou, ktorou ste si už raz prešli. Ak niečo nevyskúšame, nikdy nezistíme, aké to naozaj je. A tak nám ostali len dve cesty. V tej chvíli treba počúvať svoj vlastný vnútorný hlas a pocit, ktorý je hlboko v nás. No život nám mnoho krát prichystá i slepú uličku. Tá nám neznázorňuje že nie je ďalšia cesta a my by sme to mali vzdať, táto cesta nám ponúka možnosť vrátiť sa, napraviť všetky chyby a poučiť sa z nich.

Tieto chyby nás posúvajú v živote ďalej. Majú nás zdokonaľovať a robiť silnejšími, a preto by sme to nemali vzdávať. Mali by sme sa posúvať ďalej. Spoznávať nové veci, nových ľudí, užívať si život a hlavne, VŽDY mať pri tom úsmev na tvári. No v druhom rade netreba neustále odkladať problémy na bok. Mali by sme ich pomaly a s chladnou hlavou riešiť, pretože potom sa nám to neustále kopí, a my nakoniec nebudeme vedieť, ako sa z tohto kolobehu dostať von. Vtedy u väčšiny z nás nastúpia výhovorky. Tak na tie rovno zabudnite. Takto nič nedokážete.

Môžete mať buď výsledky alebo výhovorky. Nemôžete mať oboje. Život nie je taký hrozný ako sa zdá byť. My sme tí, ktorí majú tento svet meniť a zdokonaľovať. A preto musíme ostať silní no hlavne, kráčať s úsmevom na perách. Každý je iný, každého poteší niečo iné. Ale tak isto má každý z nás nejaký dôvod prečo by mal  mať dobrú náladu.

Preto, ak chcete niečo dokázať, musíte sa postaviť a bojovať o to, snažiť sa, zdokonaľovať sa. Každý ma možnosť uspieť. No povedzme si pravdu, je ľahké povedať si to ale zrealizovať? To je o niečo ťažšie. Tak ako so všetkým. Ale treba konečne vstať a bojovať s tým. Naša hlava je malá továreň na sny. No sny sa majú plniť. A tak ako povedal jeden múdry človek „Keď o tom dokážeš snívať dokážeš to aj uskutočniť.“ . Ja, som mladé 16 ročné dievča, v podstate som ešte len dieťa. Ani ja som to na začiatku nemala ľahké, nikdy to nebude ľahké. Ale dostala som motiváciu (ďakujem Janka)  a začínam sa venovať písaniu, teda tomu, čo ma baví. A verím, že časom prídete aj vy na zmysel vášho života, a začnete robiť to, čo vás napĺňa.

Teraz najčítanejšie