Denník N

Je Monako mesto mojich snov?

Bonjour! Článok z  tripu po Azúrovom pobreží je tu. Veľmi rada spomínam na tento zájazd, ktorý bol veľmi úžasný a nezabudnuteľný. Počas tohto zájazdu  sme si prešli časť azúrového pobrežia.  Navštívili sme najznámejšie mestá ako Nice, Cannes, Antibes a samozrejme aj Monaco.  Tento článok bude konkrétne o Monacu. Určite bude ďalší článok o zvyšku zájazdu. Monaco alebo aj Monacké kniežatstvo je druhou najmenšou krajinouna svete. […]

Bonjour! Článok z  tripu po Azúrovom pobreží je tu. Veľmi rada spomínam na tento zájazd, ktorý bol veľmi úžasný a nezabudnuteľný. Počas tohto zájazdu  sme si prešli časť azúrového pobrežia.  Navštívili sme najznámejšie mestá ako Nice, Cannes, Antibes a samozrejme aj Monaco. 

Tento článok bude konkrétne o Monacu. Určite bude ďalší článok o zvyšku zájazdu.

Monaco alebo aj Monacké kniežatstvo je druhou najmenšou krajinouna svete. Žije tu obrovské množstvo celebrít alebo významných osobnosti kedže krajina je známa ako bankový raj. 

Cestovný rúch bol založený najmä aj na základe  slávneho  kasína Monte Carlo. 

V Monaku sme navštívili botanickú záhradu exotických rastlín, kde  paliem a aj kaktusov bolo na meter štvorcový asi dvesto. Ešte viac ako tie exotické rastliny sme si užívali krásny výhľad na celé  Monako, prístav-La Condamine a Kniežací palác, ktorý sa nachádza na útese nad prístavom. Z botanickej záhrady som si dokonca aj kúpila dva kaktusy a doviezla domov.

V Monaku bežne na ulici nájdete výťahy a eskalátory pod holým nebom veď prečo nie, že? Po cestách jedno luxusnejšie auto ako druhé, bazény a terasy na strechách domov.
Monako vo mne zanechalo zmiešané pocity. Je naozaj pekné, som rada, že som tam bola a videla to. Ďalšie známe mesta na francúzskej riviére ma očarili viac. Žiaľ, nemám ten pocit, že sa do Monaka chcem ešte niekedy vrátiť. To už jedine, že sa stane zo mňa milionár haha. Vtedy veľmi rada.

Teraz najčítanejšie

Barbora Suráková

Volám sa Barbora a mám 24 rokov. Som veľkým milovníkom písania, cestovania a prírody. Blogujem už niekoľko rokov ale stále iba ako hobby no veľmi ma to baví.