Denník N

Čo je Silný ročník 1974?

Pred pár mesiacmi som si na Námestí SNP v Bratislave na jednom proteste Za slušné Slovensko všimol chlapíka v tričku s rokom 1975. Keďže ja som sa narodil v roku 1974, vnútorne ma to trošku škrelo, pretože ja som chcel tričko s rokom môjho narodenia. Doma som prelúskal pár stránok a povedal som si, že založím značku Silný ročník 1974. Aj preto, lebo sa v tomto roku narodil Miro Šatan a Paľo Demitra. Marta Jandová aj Zuzna Fialová a mohol by som tu písať ďalšie mená a mená. Jednoducho som bol na rok svojho narodenia zrazu hrdí.

Založil som teda FB stránku len tak na skúšku. V minulosti som už založil pár stránok a vedel som, že sa to nemusí ujať. Lenže toto bolo presne naopak. Doslova eufória 1974. Stránka má viac ako 30.000 fanúšikov narodených v roku 1974 z celého Československa a je priam hyperaktívna. A my, narodení v roku 1974 sme na ňu patrične hrdí :-) 

Čo hovoria naše čísla za posledných 7 dní?  

  • 30.871 fanúšikov fb stránky, ktorí sa narodili v roku 1974 
  • 112.000 Post reach 
  • 27.000 Post engagements 
  • 2.600 link clicks

Rozhodne nie zlé. Každý deň žijeme spoločnými zážitkami, nostalgiou, spoločnými spomienkami na naše detstvo i pubertu. Neriešime negatívne veci, neriešime politiku. Proste si žijeme vo svojom svete spomienok, kedy sme všetci nosili rovnaké čiapky, tričká, mikiny, všetci sme trávili voľný čas vonku s kamarátmi a tešili sa s maličkostí.

No a teraz hľadáme partnerov na spoluprácu. Akých? Takých, ktorí majú vo svojom hľadáčiku štyridsiatničky a štyridsiatnikov. Ale pozor, nehľadáme inzerentov, ale tých, ktorí chcú inteligentne využiť potenciál tejto neuveriteľnej komunity, ktorá neustále rastie :-) 

Teraz najčítanejšie

Stano Bejda

Ak do klarinetu fúkate 20 rokov od rána do večera, musí to s človekom niečo urobiť. A je jedno, či sa pohybujete v marketingu, zákulisí politiky alebo vzdelávaní...