Denník N

Chýbajúce školenia vo Forde

Pamätáte si problémy, ktoré sme ako spoločnosť zažívali pri zakúpení 2ks Fordov v roku 2015? Problémy s garanciami, problémy s asistenciou a problémy s tým, že to takmer položilo začínajúcu spoločnosť? Evidentne Ford problém s kvalitou má. V čom má ale evidentnejší problém, je komunikácia so zákazníkom a popredajné služby.

Každý mesiac zažívam pripomienku histórie značky Ford v našej spoločnosti. Blogov bolo o tejto záležitosti dosť, riešenie žiadne.
Škoda 70 000 euro… Ešte teraz ju splácame vykrytím úverov. Každo-mesačná spomienka… Na splátky.
Vyjadrenie Fordu? Žiadne.

Že nie som jediný, svedčia aj tieto články. Ford horí  Alebo článok, ktorý popisuje problémy majiteľov motorov Ecoboost a žalobou na 29 miliárd

Niekde v molochu zvanom Ford zabudli na školenie s názvom: Popredajná starostlivosť.
A tiež na školenie s názvom: Komunikácia so zákazníkom
A možno by nezaškodilo pripomenúť si niekoľko odkazov mr. Henryho Forda.
Na nejakom extra školení.

V roku 2015 sme si zakúpili 2ks modelu Ford Transit Kombi. 2,2,
Z celej série bolo vyrobených len 7 ks.
3 prišli na Slovensko.
2 kúpila naša spoločnosť. Ten tretí (4×4) je zdá sa mi, ešte stále nepredaný.
Potom sa výroba na rok prerušila, z dôvodu emisných noriem pre kategóriu M1. Ďalšie autá mali už motory 2,0.

A bolo ich na cestách dosť. Len nejako pomizli.
Zo šuškandy viem, že z cca 260 predaných vozidiel stojí cca 200 po servisoch pre rôzne závady. Opraviteľné, alebo neopraviteľné.
Evidentne nejaký problém vládne, pretože zrazu Fordy Tranzit zmizli z ciest. Aspoň sa mi tak zdá. Ako ich vidieť bolo, tak zrazu ich vidieť nie je.

V tejto domnienke ma podporuje aj fakt, že sme si s Fordami Tranzit 2,2 prežili svoje.
Kolabujúce motory (v intervale cca 150 000km prepaľovalo piesty- opakovane).
Absentujúce asistenčné služby, zabezpečované prostredníctvom Autoklub Slovakia Assistance.
Problémy s elektronikou, ktoré spôsobili to, že sme sa áut museli zbaviť…
Problematické servisy a mechanici pracujúci systémom pokus/omyl

A od Fordu?
Ani čiarka. nieto ešte cent.
Zmenil sa riaditeľ importu, ale nemyslím si, že v p Srňanovi bol problém. (aj keď vystupoval dosť svojsky, ako zástupca značky – Počúvajte vy úbožiak, vy už sem nevolajte)
T
en bude asi niekde inde… Možno v hlavnom garančnom technikovi. Aj keď, ako je vidieť aj z článkov, Ford má viac problémov vo svete.

Evidentne nejaké tie školenia chýbajú.
Alebo sa mýlim…. ?

 

Text je súčasťou blogov Denníka N, nie je redakčným obsahom.
Administrátorov blogov môžete kontaktovať na adrese blog@dennikn.sk.

Teraz najčítanejšie