Denník N

Plán

Problémom je vrch…

Kráčam hrdo, snažím sa. Cítim pohľad, keby len jeden. Ulica plná ľudí, leto v plnom prúde. Sedieť doma, kto by to už robil. Ulica žije, tam sa toho deje. Košaté koruny stromov plné lístia, slnko pomaličky schádza dole, jeho aktivita poľavuje. Skvelé, konečne sa dá dýchať, je to také oslobodzujúce. Netreba to chápať zle, nesťažujem sa. Ani náhodou, nič také by som nerobila. Toto ročné obdobie mám najradšej. Keby trvalo celých dvanásť mesiacov, nepoviem nič. Prikývnem, môže byť. Ale predsa, nie je to také spaľujúce.

Kabelka cez plece, čierna sukňa, tielko. Nič extra, jednoduchá letná kombinácia. Sú aj lepšie, priznávam, ale dá sa na to pozerať. U mňa vyhráva sukňa. Dobre chýbajú mi nejaké centimetre, postava modelky to nie je. Rastové parametre neprekabátiš, hovorieva mi matka. Súhlasím, za istých okolností určite. Ale prečo je ona omnoho vyššia ako ja. Jasné, každého napadne otec. No nie, ten tiež má centimetrov na rozdávanie. Hneď by som nejaké kúpila. A teraz nech mi niekto vysvetľuje. Mudrácke reči, tárať vedia všetci.

Tielko, žltá farba, k letu celkom pasentná. Na ramienka, zakrýva oveľa menej, ako odkrýva. Neprekáža mi to, v lete nie je trend zahaľovať sa. Aj na módu treba prihliadať, výber oblečenia je pre ženy dôležitý. Dotvára to ich osobnosť a na mužské oko tiež netreba zabúdať. Presne ako tento, ešte je odo mňa ďaleko a už si ma obzerá. Od nôh hore a potom naspäť.

Výklady, niekoľko v rade za sebou. Ich odrazové schopnosti treba využiť. Pristavím sa, takmer ako zrkadlo. Hľadím na seba, potláčam skutočnosť. Problémom je vrch, ach, tá podprsenka.  Natrápila som sa s ňou, samotná kúpa mi dala zabrať. Potom prišlo to horšie. Formovanie, aby to nejako vyzeralo. Výsmech, strácala som sa v nej, ako malé decko. Prsia, smiešne pomenovanie, pre tie moje gombičky určite. Bradavka a čosi k tomu, ale veľa toho nie je. Nič, poradiť si treba za každých okolností. Vypchávky, len tie ma zachránia. Presne ako teraz, objem by bol, ale vnútro nepustí. Prstami podvihnem pomocný materiál, musí pôsobiť dôveryhodne.

No a čo, dnes sa nedá veriť ničomu a prečo nie ja. Taká poctivá nebudem, aby sa zo mňa vysmievali. Je to moje tajomstvo, nebudem sa s ním nikomu zdôverovať. Plán je jasný, ešte dva roky. Toľko musím vydržať, potom sa zariadim po svojom. Žiadna matka, otec, nerobím kompromisy. Stačilo, čakala som už dosť. Všetko mám pripravené, súkromná klinika, zväčšenie pŕs. Trocha bolesti, žiadne vypchávky, len krásne tvarované plnohodnotné prsia. Neviem sa dočkať, už aby to bolo.

Teraz najčítanejšie