Denník N

Niečo o nás dôchodcoch

Nie sme všetci na hlavu

O dôchodcoch sa už toho popísalo dosť. V rôznych súvislostiach. Kedysi sa „preslávili“ najmä „babky demokratky“ svojimi pravidelnými mohutnými účasťami na Mečiarovských podujatiach blahej – neblahej pamäti. S blížiacim sa MDŽ sa možno ešte dočkáme aj labutej piesne Ficoidných MDŽ, kde budú taktiež dominovať jeho kmeťovské fanynky. Ale ani mužských fanúšikov medzi nami – dôchodcami – sa nenájde práve málo.

Ale. Ale nie všetci dôchodcovia (dôchodkyne) sú ficoidné, dankoidné, kotleboidné… Je nás dosť, len nie sme veľmi viditeľní. A ak aj, tak skôr ako jednotlivci. Po príklady netreba chodiť ďaleko , ale radšej nebudem konkrétny, aby som niekoho nevynechal a jeho nespomenutím ho, nedajbože, neurazil.

A keďže patrím k tým dôchodcom, ktorí sa neboja dať otvorene najavo svoj názor a keďže nechcem zostať pasívny, rozhodol som sa vytvoriť FB skupinu Dôchodcovia za normálne Slovensko. I keď sa to stalo už pred takmer trištvrte rokom, skupina sa rozrastá len pomaly, ale rastie. Ja osobne dávam prednosť kvalite pred kvantitou a nebol by som až tak nadšený z masy priaznivcov, o ktorých by som nemusel byť celkom presvedčený, že to myslia tak ako som to myslel ja pri tvorení tejto skupiny.

Ako jeden z posledných mojich príspevkov, či statusov bola výzva členov skupiny o podporu na vyhlásenie v mene skupiny týkajúcej požiadavky na odstúpenie plagiátora Andreja Danka z postu predsedu parlamentu. Mojou požiadavkou bolo, aby aspoň 50% členov skupiny ma podporilo svojim lajkom. Keďže som v tomto smere nikdy nebol príliš trpezlivý a počas víkendu ma podporilo „len“ 20 členov (z 25 followerov), rozhodol som sa v súlade so svojou integritou vyjadriť sa len v mene tých 20 „lajkérov“.

A preto v mene tejto malej skupiny, do ktorej ale nepatria výlučne dôchodcovia, ale hlavne dôchodcovia, sa pridávam k výzve aktivistov „Za slušné Slovensko“ a vyzývam plagiátora Andreja Danka, aby odstúpil zo svojho postu predsedu NRSR, a zároveň aby neprijal kandidatúru na post hlavy štátu. Slovensko je už aj tak vďaka nemu na okraji krajín, vyznávajúcich slušnosť a demokraciu a nie je žiadúce, aby vyznávači konšpiračných teórií, podvodníci a putinofilskí prisluhovači súdruhov z Kremľa nás reprezentovali z najvyšších politických postov! Dosť bolo plagiátorov, podvodníkov a zlodejov!

Aj naša skupina Dôchodcov za normálne Slovensko chce zmenu!

Teraz najčítanejšie

Pavol Polko

Narodený 1953, som na dôchodku, pôvodné povolanie učiteľ (ruština - francúzština). Blogy som sa rozhodol písať, nakoľko ma veľmi frustrujú príspevky, v ktorých ľudia, väčšinou neznalí histórie, glorifikujú zriadenie, v ktorom som prežil viac než 36 rokov a o ktorom som nikdy nemal ani len najmenšiu pochybnosť, že je to zriadenie zločinecké. Chcem byť protiváhou dnešných vyznavačov "alternatívnej" histórie, ktorí sa opierajú o pseudohistorické konštrukcie a pre ktorých je vlastný pocit, umocnený ruskými trolmi, dôležitejší ako historické fakty, či osobné skúsenosti ľudí, ktorých autentické zážitky sú marginalizované. Moje príspevky budú vždy podložené buď vlastnými skúsenosťami alebo serióznymi historickými materiálmi. Od októbra 2017 člen strany Šanca, od septembra 2019 člen strany Za ľudí.