Denník N

Tri naj Valentínske reklamy

Valentín je super príležitosť pre marketérov, ktorí ju radi využívajú ako tému na komunikáciu čohokoľvek. Aj piva napríklad. Vybral som tri podľa mňa najhumornejšie tohtoročné reklamy zo sveta.

Aj keď ste zamilovaní, jedna ruka vám musí stačiť na čokoľvek. V tej druhej môžte mať pivo. Pozrite si skvelú pesničku vo videu s dokonalým castingom, stylingom a krásnymi vyznaniami lásky od novozélandskej agentúry DDBO pre DB Export:

Na Valentína spustila kampaň aj organizácia PETA, ktorá obhajuje práva zvierat. Snaží sa motivovať ľudí k tomu, aby sa stali vegánmi argumentom, že vegáni majú lepší sex. Ukázali to na „reportážnom“ videu z motela, ktorý zakázal vstup vegánom, lebo svojím sexom rušili hostí. Trochu kostrbaté uvažovanie, ktoré si vyžaduje návod na pochopenie, ale zase celkom vtipne nakrútené, aha:

Krb, cheesy hudba, polonahý muž… Čo viac si želať od reklamy na SodaStream, v ktorej slávny The Mountain číta zamilované odkazy ľudí z celého sveta.

Ak vás zaujímajú dobré (alebo aj zlé) reklamy zo sveta či Slovenska, pridajte sa do mojej skupiny Pán Slovák vie čo-to o reklame a neváha vás to naučiť na Facebooku.

Teraz najčítanejšie

Róbert Slovák

Dvadsať rokov sa venujem reklame a komunikácii. Bol som prezident Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska, som člen Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľ ždruženia Ľudia z marketingu. Nedávno som vydal knihu Viac ako reklama. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti, pod záštitou prezidenta Andreja Kisku som založil medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Ak vás zaujíma na čom pracujem, pozrite www.slovakandfriends.agency