Štátna reklama ako ohlupovanie ľudí
Volám sa Marta a na narodeniny mi deti obyčajne pošlú SMS, ale dnes … A nasledujú ódy ako sa jej deti k nej rútia po železnici, diaľnici a MHD. A stíhajú!
Možno ste zachytili v rozhlase túto reklamu. Je o tom ako sa využívajú eurofondy na budovanie infraštruktúry. Môžeme diskutovať už vôbec o zmysle takejto reklamy. Podstatné však je ten rozpor medzi propagáciou a skutočnosťou. Opýtajme sa vodičov stojacich v kolónach pred Bratislavou, Žilinou, Ružomberkom, Prešovom alebo pod Strečnom. A čo na to cestujúci v meškajúcich vlakoch, najmä keď sa ponáhľajú do práce. Nevraviac už o prípadoch roztrhnutých vlakových súprav, horiacich rušňov, či prípadu, keď v noci nechali cestujúcich niekoľko hodín zablokovaných vo vlaku.
Ako vraví jeden môj kamarát – už len čakám, kedy nám cez obrazovku alebo z rádia začnú hádzať seno a my na to ako tie ovce béééé…