Denník N

Trestné konanie ako nástroj vydierania? Dúfal som, že to pominulo spolu s Kočnerom v Leopoldove.

Konflikt medzi pánmi Kiskom a Ficom o zneužívaní trestného konania na vydieranie mi pripomenul časy o ktorých som sa domnieval, že aspoň čiastočne pominuli umiestnením Kočnera v Leopoldove. Podľa všetkého však tieto „zaužívané“ spôsoby niektorých policajtov a prokurátorov neopustili.

To, že polícia a prokuratúra visela na šnúrke od gatí „našich ľudí“ je fakt, rovnako ako to, že výpalníctvo trestným stíhaním nahradilo baseballové pálky. Medzi policajtmi, prokurátormi a sudcami je dosť zúfalcov, ktorí sú korumpovaním alebo vydieraním donútení páchať trestnú činnosť. Osobne týchto ľudí považujem, za oveľa horších a nebezpečnejších ako samotnú mafiu. Taký Kočner by bol úplná nula ak by mu neslúžila banda krivákov s guľatými pečiatkami, ktorým sme zverili moc nad spravodlivosťou a oni ju sprosto zneužívajú.

Keď som napísal v septembri 2015 prvé tri blogy o prerastení organizovaného zločinu a štátu, tak som sa o mesiac postupne dočkal za odmenu troch obžalôb prokuratúry, kde súčet trestov dosahoval 35 rokov. V kontexte súčasných udalostí je však dobré opísať to čo predchádzalo týmto mojim obvineniam, ktoré boli zjavne v súlade s plánmi organizovaného zločinu.

Moje najznámejšie trestné stíhanie je v kauze GLANCE HOUSE, ktoré spískala známa dvojica „kočnerových vyšetrovateľov“ v NaKA  pplk. Ing. Štefan Jombík a pplk. JUDr. Jaroslav Barochovský pod dohľadom „kočnerovej prokurátorky“ z ÚŠP JUDr. Márie Trstenskej. Keď sa konkurznej mafii nepodarilo zmocniť projektu GLANCE HOUSE aby ho mohli rozkradnúť, tak nasadili Kočnera s vydieraním pod „policajným dohľadom“. Dva dni po tom, ako som polícii oficiálne zdokumentoval priebeh kontaktu s Kočnerom spolu s tabuľkami akou formou mám odovzdať majetok v hodnote viac ako 4 mil euro, dostal som od Kočnera správy o tom ako skončím base. O ďalšie dva dni začala polícia stíhanie voči mne s manželkou a napokon nás v zmysle Kočnerových správ títo dvaja policajti strčili do basy bez jediného zákonného dôvodu. Dnes je po viac ako ôsmych rokoch právoplatne skončené toto trestné stíhanie, kde nás chcela jedna krivá banda dostať na 15 rokov do basy, len kvôli sprostej zlodejine. Minulý rok sa však ukázalo, že Ing. Jana Šlachtová, ktorá iniciovala moje trestné stíhanie, sa v čase môjho stíhania zúčastnila na ekonomickej trestnej činnosti pri obrovských odpočtoch DPH, ktorú z nejakého dôvodu títo istý policajti s prokurátorkou fakticky zakrývali. Prečo však nikto z týchto troch Kočnerových poskokov nebol potrestaný? Odpoveď je v tom, že nadriadení týchto troch z nejakého dôvodu zabezpečovali, aby Kočnerove kauzy boli prideľované práve im a pre niečo tolerovali ich nezákonné postupy. Títo traja sú z elitných útvarov prokuratúry a polície, kde prechádzali bezpečnostnými previerkami a vyvstáva závažná otázka, kto mal záujem aby prísnou previerkou takéto osoby prešli.

Druhé moje trestné stíhanie sa týka prečinu krivého obvinenia Ing. Jany Šlachtovej. Keďže táto trestná vec je stále otvorená, tak len v stručnosti, lebo jej budem venovať samostatný blog o zlodejoch v talároch oproti ktorým je aj Kočner len tretia liga. V podstate išlo o to ako ma umlčať a znedôveryhodniť, keďže podľa všetkého Kočner dostal odmenu za svoju predvolebnú činnosť v roku 2012 vo forme možnosti doraziť naše okradnutie. Dňa 10.03.2012 skončili parlamentné voľby a na druhý deň, v nedeľu 11.03. vyšetrovateľ Okresného riaditeľstva Bratislava 2 por. Mgr. Tomáš Kleman zastavil trestné stíhanie, kde bola naša jedna spoločnosť preukázateľne okradnutá, z dôvodu že v mojej výpovedi sa „zamenil“ jeden dátum po 3 rokoch od skutku. Obratom ma na základe tohto zameneného dátumu obvinili z krivej výpovede. Keď dozorová prokurátorka povedala, že všetko čo som vo výpovedi povedal fakticky sedí a moje obvinenie zrušila, tak ju vymenili za „agilnejšiu“ JUDr. Barboru Bogdalíkovú z Okresnej prokuratúry Bratislava 2, ktorá obratom dala záväzný pokyn na moje obvinenie. Ako vidieť, keď to bolo v Kočnerovom záujme, tak policajt pracoval aj v nedeľu a keďže sa tento vyšetrovateľ „osvedčil“ dopočul som sa, že údajne za odmenu postúpil rovno medzi elitu do NaKA.

Koncom roka 2012 na pojednávaní Špecializovaného trestného súdu v Pezinku mediálne explodovala účasť bývalého generálneho prokurátora JUDr. Dobroslava Trnku na krádeži bytového domu GLANCE HOUSE. Začalo trestné stíhanie, ktoré nechcela žiadna prokuratúra dozorovať, až nakoniec sa na to podujala Krajská prokuratúra Trnava. Kočner potreboval, aby sa táto kauza utíšila a na to sa potreboval „dohodnúť“ so mnou. Keďže jeho metódou bolo vydieranie, tak som dostal prostredníctvom tretích osôb uznesenie o mojom obvinení napísané 10.01.2013 vyšetrovateľom Okresnej polície v Trnave npor. Ing. Lukášom Miklošovičom. Ak by som súhlasil s dohodou, tak sa na toto obvinenie zabudne a oficiálne nepríde. Keď som odmietol vydieranie, policajt mi poštou po mesiaci 11.02.2013 doručil obvinenie. Dva krát toto trestné stíhanie zrušila Generálna prokuratúra ako nezákonné, ale tento policajt svoju úlohu zjavne musel splniť. Za svoju „aktivitu“ bol policajt povýšený na Krajskú políciu v Trnave a obvinil ma tretí krát, len tentokrát už pod dozorom prokurátora Krajskej prokuratúry v Trnave Mgr. Mareka Marcinkecha. Tento prokurátor nemal zábrany pre moje obvinenie porušiť zákon, a preukázateľnými klamstvami dotiahol moje stíhanie pred súd. Dnes je aj toto trestné stíhanie právoplatne skončené, ale tento prokurátor s policajtom môžu beztrestne ďalej fungovať v pôvodnom režime, lebo ich nadriadeným zjavne neprekáža čoho sú schopní. Čo však čakať od Trnavskej prokuratúry, ktorá svojim „zákonným postupom“ zlikvidovala možnosť potrestania zločinov súvisiacich s krádežou bytového domu GLANCE HOUSE a ešte popri tom, v súzvuku s Kočnerom vyvíjali snahu obviniť mňa.

Keď som videl, že „naši ľudia“ majú na prokuratúre a polícii neobmedzenú moc, obrátil som sa 04.02.2013 na vtedajšieho predsedu vlády JUDr. Róberta Fica s prosbou o pomoc aspoň pre klientov GLANCE HOUSE. Keďže som absolútne neveril prokuratúre, ktorá sa fakticky priamo podieľala na krádeži bytovky, poprosil som premiéra, aby v rámci svojich kompetencií podnikol opatrenia na ochranu majetku občanov. Pre mňa bolo šokom, keď som bol upozornený, že podsvetie si číta môj dôverný list premiérovi Slovenskej republiky a mne hrozí totálne umlčanie. Pracovník kancelárie napriek môjmu upozorneniu totiž zaslal list na vybavenie generálnej prokuratúre, a odtiaľ išiel list pravdepodobne rovno do rúk „našich ľudí“.

Z týchto troch príkladov „objednaných“ trestných stíhaní je zrejmé, že polícia s prokuratúrou fungovala ako pobočka záujmov „našich ľudí“. Vzhľadom na skutočnosť, že v jednom z týchto účelových trestných konaní prokuratúra pokračuje ďalej a zároveň aj po skončení trestného konania polícia doteraz odmieta vydať zaistené veci, ktoré by mi umožnili dokázať trestnú činnosť tohto organizovaného zločinu, nemám žiaden dôvod veriť nejakej zmene. Všetci tí, ktorí sa podieľali na týchto Kočnerových plánoch sa naďalej beztrestne „trtošia“ za naše peniaze akoby sa nič nestalo. A prokuratúra je dodnes vysoko limitovaná pri prešetrovaní trestnej činnosti tejto vysokorganizovanej zločineckej skupiny, ktorá sa Kočnera zbavila len ako zbytočnej príťaže a už dnes poverila správou jeho „aktív“ niekoho iného.

Na záver teda odpoveď či je silná káva obviniť orgány činné v trestnom konaní, že sa dá u nich objednať trestné stíhanie. Áno je to silná káva, ale bohužiaľ v tomto štáte smutná realita, o ktorej bezúspešne roky všetkých kompetentných informujem. Neviem kto ešte verí vyhláseniam o zákonnom postupe v trestnom konaní bez akýchkoľvek vplyvov, ale udalosti týchto dní potvrdzujú, že naša spravodlivosť zjavne nie je schopná samoočisty od špiny ktorá je tam zažratá a už nastal čas, aby sa o to postarali občania tohto štátu.

Róbert Číž

Teraz najčítanejšie

Róbert Číž

Chcel som iba život kde môžem robiť zmysluplné veci, namiesto toho sa musím roky naťahovať s nespravodlivosťou systému a svojvôľou tých čo majú moc. Spoznal som ako systém funguje a videl som veci o ktorých je lepšie nevedieť. Zločinci v klasickom ponímaní sú iba sekundárny problém. Primárnym problémom tohto štátu sú konkrétne osoby v inštitúciách zabezpečujúcich zákonnosť, ktoré svoje úlohy plnia iba formálne, selektívne a zneužívaním zákonov.