Denník N

Erotický agent SIS a podpredseda parlamentu Martin Glváč

 

Erotický agent SIS a podpredseda parlamentu Martin Glváč (krycie meno Maznák), po pokyne venerického oddelenia Vojenskej spravodajskej služby, nadviazal neformálny kontakt s objednávateľkou vraždy novinára Jána Kuciaka Alenou Zsuzsovou.

„Po šestnástej hodine volám,“ poriadne nadržaný podpredseda parlamentu napísal pani Alene, len čo dostal patričný súhlas od Generálneho prokurátora.
„Miláčik, prosím ťa požeň čas,“ okamžite mu odpísala. „Požeň čas, lebo ja to bez teba už nevydržím.“
„Ak to niekto nevydrží, tak som to ja,“ bleskovo odpísal Maznák, po súhlase šéfa Vojenského spravodajstva.
„Maznák a prečo mi nezavoláš hneď teraz? Prečo mám na tvoj telefonát čakať tak strašne dlho, keď mi celé telo spaľuje divoká vášeň?“
„Lebo práve teraz vediem otravné zasadanie parlamentu!“
„Chrústik sladký, ty vedieš zasadanie parlamentu a zároveň mi píšeš? Maznák, ty si ten najúžasnejší milenec na svete. Vieš, už som sa s kadekým milovala. Ale ešte nik pritom neviedol zasadanie Slovenskej národnej rady.“
„Ajuška, veď ja nie som žiadne béčko!“
„Miláčik, takže ty môžeš používať mobil aj počas zasadnutia parlamentu?“
„Ajuška, ja môžem všetko!“
„A čo na to hovorí predseda parlamentu a morálna ozdoba Malohontu Andrej Danko? Chrobáčik, ja sa naozaj nechcem starať do tvojich kompetencií. Ale nie je používanie mobilu počas zasadania parlamentu zakázané?“
„Ten zákaz platí iba pre opozičných kreténov. Ajuška, nezabúdaj, že ja som až podpredseda parlamentu!“
„Maznák, ty si ten najsladší milenec na svete. Už sa neviem dočkať, kedy ťa zase uvidím.“
„Ajuška, aj ja som ako na ihlách. Sedím v sále a v jednom kuse myslím na teba…“

Nik z nás – obyčajných ľudí, by sa nechcel ocitnúť v prezervatíve vysokopostaveného slovenského štátneho činiteľa. Už len preto nie, lebo naši vysokí predstavitelia na skutočné naplnenie svojho bohatého citového života potrebujú súhlas.. buď talianskych mafiánov alebo pracovníkov Vojenského spravodajstva.
Podľa vysvetlenia pána Glváča to funguje asi takto:
Martin Glváč chce zavolať svojej partnerke.
Nezavolá.
Najprv sa spojí so svojim asistentom. Ten brnkne šéfovi Vojenského spravodajstva s otázkou, či podpredseda Smeru Martin Glváč môže zatelefonovať matke svojho dieťaťa a druhý asistent sa z toho istého dôvodu spojí s kanceláriou generálneho prokurátora.
„A prečo jej chce zase volať?“ prísne sa spýta šéf Vojenského spravodajstva. “Veď dnes už dvakrát telefonovali! Dobre, tak mu výnimočne dávam súhlas, aby išli na veľký nákup do Kauflandu. Ale dohliadni, aby svojej starej niečo nevykecal o samohybnej húfnici Zuzana!“

Možno je dosť neobvyklé, keď – ako erotickú volavku.. na ľahkú ženštinu dosť pochybných mravov, vojenskí tajní  nasadia podpredsedu Národnej rady Slovenskej republiky.
Náš podpredseda parlamentu predsa nie je žiadny pošahaný drbko, ktorý vzrušene slintá pri pomyslení na každú ochotnú radodajku na internete.
Je to presne naopak!
Keďže podpredseda parlamentu Martin Glváč všetky svoje zamýšľané bočáky a erotické chúťky zodpovedne koordinoval podľa pokynov patričných štátnych orgánov, vlastne tým celému svetu dokázal, že nad vášnivým obdivom k obstarožnej kurve, u neho – ako u skutočného slovenského vlastenca, na celej čiare vyhrala štátnická zodpovednosť!!

„Zajtra mám pre teba prekvápko,“ pokračoval rozkokošený parlamentný kohút. „Ajuš, na tých fotečkách, čo si mi poslala, si božsky krásna. Preto si zaslúžiš, aby si bola hýčkaná a opatrovaná.“
„Áno, áno a áno..“
Alena Zsuzsová vie, čo sa patrí. Tak, ako ďalším klientom a budúcim obetiam majstra Kočnera, aj Glváčovi na oplátku pošle ďalšie dráždivé fotografie super- sexi kuriatok, ktoré sú od nej najmenej o dvadsať rokov mladšie.      „Ajuška, ja to už nevydržím,“ odpísal jej.
Pani Alena mu odoslala ešte pikantnejšie fotografie.
Pán podpredseda parlamentu cítil, ako mu stúpa tlak a bije srdce. Najradšej by parlamentnú schôdzu prerušil na neurčito.

A my sa ešte čudujeme, prečo poslanci Smeru nezvolili sudcov Ústavného súdu.
Nezvolili ich preto, lebo jednoducho nemali čas.
A nemali čas preto, lebo sú neustále eroticky zaneprázdnení.
Ktovie, s kým si počas zasadania parlamentu vypisuje poslanec Číž?
Radšej ani nechcem vedieť, komu zase posielal sladké pusinky poslanec Muňko.
A Dušan Čaplovič? Tomu z očí, naozaj nič dobré nekuká!

Teraz najčítanejšie