Denník N

Čaputová mapa 2

Prinášam prekvapenia v Čaputovej mape.

Ako som minule sľuboval, prinášam prekvapenia v Čaputovej mape. Verím že vás potešia.

Prvým sú 3d budovy, Košice vyzerajú takto (obrázok hore) a Bratislava nie nepodobne:

Na navigáciu skúste použiť druhé tlačítko myši.

Druhé prekvapenia sú názvy ulíc. Tie ste si asi všimli na mape východu, kde som zdôraznil ulice dôležité podľa Smeru.

No nájsť ulicu pomenovanú po žene je naozaj problém. V Bratislave je to 17 ulíc (z 500, ktoré sú pomenované po nejakom človeku) – teda 3 percetná. v Piešťanoch 0 (slovom nula) z 190 ulíc (z toho 56 po nejakom človeku). Ak ma moje matematické zručnosti neklamú, to je 0% (slovom nula percent). Zoznam ulíc pomenovaných po ženách je celkovo dosť krátky. Teda, ak sa vám zdá, že v mape nie sú názvy ulíc, tak sa vám to nezdá.

Nájdete ma aj na facebooku či na Páleník.sk.

PS: nezabudnite ísť voliť #mojaprezidentka

Teraz najčítanejšie