Denník N

Lesk a bieda „pronárodných“ síl

Čo vlastne znamená byť „pronárodný“? Keď som sa spýtal Harabína a Uhríka v čom spočíva to, že sú pronárodné sily neodpovedali mi. Tak som rozmýšľal nad tým aj z pohľadu na tých, ktorí sa tak strašne oháňajú týmto slovíčkom. Sú to stúpenci Kotlebu a Harabina.

Lesk a bieda „pronárodných“ síl

 


Čo vlastne znamená byť „pronárodný“? Keď som sa spýtal Harabína a Uhríka v čom spočíva to, že sú pronárodné sily neodpovedali mi. Tak som rozmýšľal nad tým aj z pohľadu na tých, ktorí sa tak strašne oháňajú týmto slovíčkom. Sú to stúpenci Kotlebu a Harabina.

Myslím si, že byť hrdým Slovákom nieje nosenie zelených tričiek, šírenie nenávisti voči ostatným rasám, etnikám, skupinám ľudí a iných náboženstiev. Hrdý Slovák by mal robiť dobré meno Slovenska doma aj v zahraničí. Mal by sa ukazovať v najlepšom svetle.

Podľa pozorovaní a toho čo sa šíri na sociálnych sieťach a v rôznych diskusiách má s pojmom pronárodná sila toľko spoločného ako slovné spojenie neandertálsky kozmonaut.

 

Keď má byť hrdým Slovákom, prečo znásilňuje svoj materinský jazyk takým spôsobom, že učiteľka ktorá tohto „pronárodného“ Slováka učila slovenčinu skončila s učením a zahodila diplom.

Typickým znakom „pronárodného“ je nenávisť k žido takzvaný antisemitizmus.

Tiež sa dozvieš, že si vlastizradca a zapredanec a pritom sami  nazývajú imperátora Putina prezidenta Ruska svojim prezidentom a najradšej by mu odovzdali Slovensko na zlatom podnose a prebalené čevenou mašľou.

Šírením strachu a hoaxov sa pokúšajú navodiť dojem, že ONI sú tí jediní, ktorí spasia Slovensko a Slovákov.

Dokonca veria konšpiráciám o plochej zemi, chemtrails a možnosti liečby rakoviny savom.

Dokonca neváhajú všetkých, ktorí nezdieľajú ten ich správny názor a vieru osočovať, vyhrážať sa nazývať ich ovcami.

A samozrejme nemôžu chýbať osobné vyhrážky

Takže ak má byť to „pronárodné“ to čo som tu ukázal budem radšej v ich očiach zapredanec, vlastizradca, slniečkár a  platený sorošom.

Teraz najčítanejšie