Denník N

Vrah, ktorý má sklony vraždiť, to je velice podobné takému, že ja mám sklony k homosexualite.

Aj toto povedal v závere svojej prednášky vraj najvplyvnejší slovenský europoslanec Branislav Škripek.

Prečítajte si niečo z jeho vplyvných názorov, ktoré hovoril na festivale tisícom tínedžerov a mladých ľudí vo svojej prednáške s názvom Homosexualita:

„Transsexuál, znamená, že sa prezliekate ako muž za ženu, alebo žena za muža a tak žijete. Ste stále prezlečení za človeka opačného pohlavia.“

Vo verejných hromadných prostriedkoch neslobodno vykonávať žiadne sexuálne úkony. Za to budete zatknutí.“

„Jediným legitímnym miestom sexuality je manželstvo.“

„Nie je ťažké, aby sme žili sexuálne zdržanlivo, je to normálne.“

„Keď som sa stal kresťanom a mňa sa Boh dotkol bez hlásania ľudí. Ja som prijal vieru a stretol Boha bez toho, aby pri mne stál človek a rozhodne som sa rozhodol byť kresťanom.“

„Nenávisť k ľuďom inej sexuálnej orientácie…my na Slovensku s tým ani problémy nemáme.“

„…poviete, že sa vám niečo nepáči na nejakej totálnej menšine ako je homosexuál alebo LGBTI…“

„Nemôžeme urážať nikoho ani z tých ľudí, ktorí majú problém vo svojej pohlavnej orientácii a príčinami sa ešte budem zaoberať, ako takéto veci vznikajú.“

„Mne sa nepáči sex homosexuálne konanie.“

A ja vám chcem povedať kresťania, že my slobodne budeme šíriť názory, ktoré máme a ktoré zastávame a ktoré veríme z božieho slova, lebo tak povedal boh.“

„A my sme nasledovníci tejto cesty a preto máme právo.“

„Žiaden bezpečný sex neexistuje, to je holá hlúposť.“

„Za niekoľko rokov nás bude o niekoľko stotisíc menej.“

„Chcem vám povedať, že nie sú 4% homosexuálov. Nie sú nikde na svete.“

„Ja vám oznamujem, možno to budete počuť prvý krát, že to je fráza, že 4%. Nie je to pravda.“

„Lebo keby ich boli 4%, tak je na Slovensku z 5,5 miliona 220 tisíc ľudí tohto zamerania ale nie je, je to omnoho menej.“

A LGBTI je ešte menšia skupina z homo skupiny, čiže tých je ešte ešte omnoho menej.“

„Antikoncepcia, potraty a homosexualizácia je poháňaná pravdepodobne z veľkej miery organizáciami ako je OSN a EÚ s Bruselskou vládou.“

„Mnohí mi hovoria, že sa zaoberám blbosťami. Viete to je tak s politikou: ja nie som ekonóm a nebudem robiť ekonomické veci, to robia moji kolegovia…ja robím veci, ktoré robím.“

„Dneska už ani nie je bežné, že sa ľudia vedia vziať.“

„Láskavo začnite spolu chodiť, zoberte sa a majte deti.“

„Už nemusím každý deň sedieť pri svojej mladučkej žene a budovať naše manželstvo. Nie, my už sme ho vybudovali.“

„Dneska je strašné, že maximálne 28 ročný sa začne uvažovať nad ženbou alebo vydajom. Alebo tu stojí zástup poloskysnutých dám a hovoria: No kto si ma zoberie? No to je strašné ak máme chlapov bábovky, ktoré sa nevedia postarať o život priatelia.“

„Stiahnite Boha za nohu na zem, nech niečo urobí s tým.“

„Musíme brať lieky na hlavu priatelia to je veľmi zle. My potrebujeme hlavu zdravú, normálnu a v poriadku, aby naše telo bolo schopné dobrého výkonu.“

K zneužívaniu detí: „…že my kresťania sme vinní. Nie priatelia. Bežná spoločnosť zneužíva deti. A nie je to založené na cirkevných ľuďoch.“

„Sú veci neprirodzené a tie neprirodzené nie sú správne… takže homosexualita je neprirodzená.“

Už dneska sú také manželstvá nie? Že máme jeho deti, jej deti a spoločné deti. Každý si prinesie deti z iného manželstva a ešte majú spoločné. Nehovorím, že by taká rodina potom nemohla byť. Chcem tým povedať, že táto pokazenosť je nedobrá.“

„Paradoxne ľudia, ktorí nemôžu mať manželstvá, homosexuáli, si ich žiadajú.“

Priatelia poviem vám jeden fakt, ktorý je fakt a nedá sa zmeniť. A všetko čo je v rozpore s tým faktom čo teraz poviem je lož. Gén homosexuality neexistuje. Nikto nie je naprogramovaný homosexuál. To je nemožné. Keďže sme prečítali DNA, tak tam nie je kód homosexuality. On neexistuje.“

„Je ich niekoľko typov: homosexualita je taká indukovaná – vyvolaná vo vojenskom prostredí, alebo väzenskom prostredí… v prostredí neustálej prítomnosti mužov mávali pohlavné styky s mužmi. Akonáhle opustili toto prostredie, prestal tento homosexuálny prejav, nikdy sa k tomu nevrátili.“

„Potom však sú ľudia, ktorí začnú žiť takýmto spôsobom pre povrchné zlé príklady. Povedzme, že je to móda, tak to budem robiť aj ja. Ja už počujem o tom dosť veľa.“

Potom však sú to ľudia, ktorí sú vychovaní spôsobom, ktorý ich mimoriadne zranil. Jeden z podstatných príčin toho prečo sú mladí ľudia homosexuálni alebo lesbickí je, že vo svojej výchove hlboko v sebe odmietli príklad otca ako muža, alebo matky ako ženy. Jednoducho v tej výchove mali tak zlé vzťahy…“

„Takže chlapec sa vzbúri voči otcovi a voči mužovi ako takému a preto sa stane istým spôsobom, že on chce byť navštevovaný mužmi sexuálne intímne, rovnako dievča…“

„Celý ten problém s homosexualitou je vyvolaný rôznymi veľmi vážnymi príčinami, ale musíme na to povedať, že cirkev vždy tvrdila, že toto je závažná zvrátenosť.“

„Priatelia, každý normálny človek vie žiť bez prejavu sexuality. To nie je žiaden problém. Celibát existuje.“

Nikto nie je nútený masturbovať, že som z toho mŕtvy proste, že umrem keď si to náhodou neuvoľním, to nie je pravda.“

„Ďalší výrok katolíckej cirkvi je, že sú muži a ženy s takýmito sklonmi, ktoré môžu prameniť zo zranení, poškodení, zlého učenia, zlých príkladov a je to pre nich skúška.“

Na otázku tínedžerky „Čo ak sa mi narodí syn, ktorý je homosexuál?“ Odpoveď: „Nebuďte v strachu dopredu, že jej náhodu sa mi narodí syn alebo dcéra s takýmito sklonmi. Viete čo, toto nie je bežný jav, je to úplne okrajové. Vzniká to predovšetkým a najviac vo forme výchovy. A sú to zranenia zo vzťahov. Čiže to nie je s tým, že takto sa proste narodím a hotovo.“

„Ešte existuje jedna forma (homosexuality) a to je duchovné obsadenie, o ktorej som tu nehovoril, čiže je to démonského pôvodu a človek si síce myslí, že to tak je, ale je to len zlý duch, démon v jeho myslení. Veľa krát sa to prejavuje v afrických krajinách, kde ten démon je proste vyhnaný mocou božou a ten človek je oslobodený a nikdy viacej sa neprejavuje ako homosexuál.“

„Vy musíte mať Božie zjavenie v tejto veci.“

„Musím povedať štatistiku: Homosexuáli zomierajú do 45 rokov, majú obrovsky vysoké percento pohlavných chorôb a zvlášť HIV AIDS, šíria ich a spôsobujú chaos v spoločnosti a žijú promiskuitne… možno existuje medzi nimi zopár ľudí, ktorí žijú veľmi pekne a chcú žiť veľmi verne a budú mať jedného partnera, ja neviem, ja som okrem toho ešte veľmi ani takýto prípad nepočul.“

Veď vrah, ktorý má sklony vraždiť, mimochodom, to je velice podobné takému, že ja mám sklony k homosexualite.“

Pán Škripek,
nemám už ani silu sa k niečomu z toho vyjadriť. Len vás pre toho boha, v ktorého veríte úprimne prosím: Nechajte aj vy VŠETKY deti božie žiť v pokoji a láske, tak ako to robí on. Nemusíte ich mať rád. Len nevyužívajte ten svoj vplyv na šírenie a podporovanie nesympatií ba až nenávisti k tým, ktorí sa vám nepáčia. Ďakujem.

Teraz najčítanejšie