Denník N

Dávno nemám ilúzie, no toto je veľa aj na mňa

Žasnem, ako je možné, že to zašlo až takto ďaleko. Čo urobilo Slovensko zle, že sa ocitlo až tu? Možno sme toho neurobili dosť po novembri 89, keď sme dovolili, aby sa vtedajší predstavitelia komunizmu opäť dostali k vysokým štátnym funkciám. Možno sme ako občania málo aktívni, alebo príliš benevolentní alebo totálne apatickí.

A možno to naozaj muselo zájsť takto ďaleko, aby sme sa konečne poučili a uvedomili si, že takéto praktiky v našom svete nadobro nechceme. Pretože okrádajú každého jedného z nás. Nie len o peniaze, ale aj o zdravie a mnohé životné možnosti. Každý, kto si zoberie zo spoločnosti niečo, čo  mu nepatrí, ukráti tým iného. Fakt nám toto nedochádza?

Odhliadnuc od toho, či som alebo nie som politik, som občanom Slovenska. Občanom, ktorý všeobecne verí v dobro, obdivuje a ctí si prácu každého jedného čestného človeka. Aj prácu čestných policajtov, prokurátorov a sudcov, pretože, povedzme si pravdu, nie každý by mal guráž vyšetrovať a súdiť gaunerov, klamárov, kriminálnikov či inak nebezpečných ľudí.

Veľmi im, tým slušným, čestným a odvážnym, držím palce. Snáď sa im to podarí dotiahnuť do zdarného konca a každý z týchto podvodníkov dostane, v rámci zákonných možností to, čo si zaslúži. Som totiž človek, ktorý verí v spravodlivé Slovensko, v to, že slušní a poctiví ľudia nebudú viac doplácať na mafiánske praktiky podobných gaunerov. Okrem toho, že v toto verím, už 10 rokov robím maximum, aby som k pozitívnej zmene v spoločnosti aj aktívne prispela. Držme si palce, aby sme boj so zlom vyhrali.

Teraz najčítanejšie

Jana Kiššová

V súčasnosti pracujem v komerčnej sfére ako výkonná manažérka a vo voľnom čase sa venujem obchodovaniu na burze. V minulosti som pôsobila ako poradkyňa ministra hospodárstva, poslankyňa Národnej rady SR a zároveň predsedníčka Výboru NR SR pre hospodárske záležitosti. V strane Sloboda a Solidarita som zastávala pozíciu podpredsedníčky. V septembrových voľbách kandidujem za stranu SaS. Venujem sa hlavne podnikateľskému prostrediu a jeho zjednodušovaniu. Mojím cieľom je odbúrať z neho nezmyselné povinnosti a šikanu, finančnú záťaž, byrokraciu a škodlivé bariéry. Poukazujem na potrebu rovnakého metra pre štát a podnikateľov a potrebu podporovať strednú vrstvu. Slobodu považujem za jednu z najvyšších hodnôt. Rovnako ekonomickú aj osobnú. Som presvedčená, že sú to nevyhnutné podmienky na to, aby sa na Slovensku oplatilo pracovať, podnikať a žiť. O tomto všetkom píšem. Verím, že aj moje príspevky si tu nájdu svojich čitateľov :-).