Denník N

MUSICBOX – seriál o hudbe, ktorú milujem | 32. týždeň

Povedz mi čo počúvaš a ja ti poviem, či si to páči aj mne. Uplynulý týždeň som počúval rôzne žánre a naozaj som si to užíval. Verím, až ani vy ste nezanevreli na hudbu počas prázdninového ošiaľu.

THE WATCH: Seven (2017)

Progresívny rock so Stevem Hackettom ako hosťom na albume. To je platňa Seven od The Watch, talianskej skupiny z Milána, ktorú založila speváčka a skladateľka Simone Rossetti. Vznikla v roku 1997, inšpirovaná klasickými progres rockovými skupinami na čele s Genesis.

Melódia a energia sú hlavnými aspektmi hudby The Watch a živá dimenzia je jednou z najväčších devíz skupiny.

Y&T: Facemelter (2010)

Y&T, pôvodne známa ako Yesterday & Today, je americká bhard rocková skupina. Vznikla v roku 1974 v Kalifornii. Skupinu pôvodne manažovali Herbie Herbert (ktorý manažoval aj Journey ) a Louis „Lou“ Bramy. Skupina do dnešného dňa predala na celom svete viac ako 4 milióny albumov.

Facemelter je ich dvanástym štúdiovým albumom, vyšiel 21. mája 2010 vo vydavateľstve Frontiers Records. Je to ich prvá platňa od roku 1997, keď nahrali Endangered Species. Facemelter je zároveň posledný album, na ktorom hral basgitarista Phil Kennemore, v nasledujúcom roku zomrel na rakovinu.

RAGAN WHITESIDE: Treblemaker (2017)

Treblemaker je posledný album od flautistky a skladateľky Ragan Whiteside. Spoločnosť jej robia ďalší špičkoví umelci Frank McComb, Kim Waters, Marion Meadows, Bob Baldwin a Tom Browne.

Treblemaker je Raganiným štvrtým albumom po Axe (2007), Evolve (2012) a Quantum Drive (2014).

https://music.apple.com/sk/album/treblemaker/1229764949?l=sk

Teraz najčítanejšie

Richard Pliešovský

Po tejto zemi sa pohybujem už päťdesiat rokov. Umenie mi pomáha vidieť svet krajším. Mojou vášňou sú knihy a hudba.